PDA

Vis full versjon : adm. eller moderator !!!?

Tjorven
03-08-2003, 13:16
Varför står inte dato/tid under varje meddelande? Bara det sista som skrivits. Det blir svårare att svara "korrekt", utan att veta detta!

Tania
03-08-2003, 13:56
Hei Karin..

Kan ikke svare på spørsmålet ditt, men så nicket ditt og ville bare si hei :wave:

Håper alt står bra til med deg..

Klem fra "Bubble" nå: Petunia :)

Tjorven
03-08-2003, 13:58
Välkommen tillbaka i ny skepnad!

Men jag undrar fortfarande...

Pernille
03-08-2003, 14:01
Varför står inte dato/tid under varje meddelande? Bara det sista som skrivits. Det blir svårare att svara "korrekt", utan att veta detta!

Jeg skjønner ikke helt hva du mener..?
Det står dato og tidspunkt på alle innleggene så vidt jeg kan se. Det er plassert overfor nickene. Er det ikke det hos deg?

Tjorven
03-08-2003, 14:12
Neej, inte hos mig nej... vad kan tänkas vara fel då? På sm ser jag dato/tid till varje melding, men inte på sg...

annalovinda
03-08-2003, 14:15
Neej, inte hos mig nej... vad kan tänkas vara fel då? På sm ser jag dato/tid till varje melding, men inte på sg...

Det står hos meg også. rett over navn og avatar står det: " I dag, 13.42" etc. Bruker du MAC eller noe kanskje?

Pia28
03-08-2003, 15:05
Det står hos meg også. rett over navn og avatar står det: " I dag, 13.42" etc. Bruker du MAC eller noe kanskje?

Blander meg inn litt jeg...
Ja, det står "idag, 14:57", eller "i går, 23:00", men ingen dato....

Pia

Pernille
03-08-2003, 15:15
Blander meg inn litt jeg...
Ja, det står "idag, 14:57", eller "i går, 23:00", men ingen dato....

Pia

Når innleggene blir litt gamlere så blir det datoer istedet for idag eller i går. Det kommer ikke til å stå "for tredve dager siden"... ;)

Jeg skal sjekke om det går an å ha bare datoer.

Pia28
03-08-2003, 15:17
Når innleggene blir litt gamlere så blir det datoer istedet for idag eller i går. Det kommer ikke til å stå "for tredve dager siden"... ;)

Jeg skal sjekke om det går an å ha bare datoer.

:latter: det hadde jo nesten vært litt kult... :latter:

Pernille
03-08-2003, 15:28
Jeg finner ikke noe alternativ om å forandre på dette.

Personlig syns jeg det er mer oversiktlig når det er sånn som nå, for da ser man jo lettere hva som er ferskt...

Tjorven
03-08-2003, 16:23

Personlig syns jeg det er mer oversiktlig når det er sånn som nå, for da ser man jo lettere hva som er ferskt...

Men jag ser det ju inte! :frown:

Anitra
03-08-2003, 16:25
Jeg regner med at dette kommer etterhvert som alt blir oversatt. Inne på NM er det slik at man kan se både dato og klokkeslett, så da skjer nok det her også.

Tjorven
03-08-2003, 16:48
HALLÅ!!!!

Jag tror ni missförstår mig. Varför kan jag inte se något ( dato/tid) ovanför namn och avatar, när alla andra kan det?

Om ingen kunde det, kunde jag tro att det löser sig med tiden.

Och det kan inte vara fel på min dator eftrersom jag ser datum helt fint på snartmamma.

Om det inte går att göra något åt för mig, kan jag nog leva med det, men;

Kan jag ändra nånting, nånstans under exempelvis brukerprofil?
Finns det nåt annat att göra?

:fin_dag2:

Tjorven
03-08-2003, 17:00
Förlåt, inte meningen att vara såå sur...
vi skylder på pms, eller hur!? :rolleyes:

Verity
03-08-2003, 17:07
Jeg aner ikke om det kan ha noe å si, men det skader ikke å sjekke...
Under alternativene dine, har du satt riktig tidssone?

Står "Hvordan vil du vise diskusjonen" på Lineær - Eldste først?

Står "Hvor gamle meldinger du vil vise" på Bruk Standard?

Du har vel ikke krysset av for at du bor sør for ekvator? :)

Bare et forslag, selv om det kanskje ikke har noe med dette å gjøre i det hele tatt...

Pia28
03-08-2003, 20:54

Litt enig med du jeg

:fin_dag2:

Anitra
05-08-2003, 13:45
Tjorven,hvilken nettleser bruker du? Det KAN ha noe med det å gjøre,uten at jeg vet 100 % sikkert. Eller har du kanskje fått ordnet dette nå?

Tjorven
05-08-2003, 18:06
Tjorven,hvilken nettleser bruker du? Det KAN ha noe med det å gjøre,uten at jeg vet 100 % sikkert. Eller har du kanskje fått ordnet dette nå?
Nej Anitra, har inte fått ordnat detta! Vet inte vilken nettleser jag har... vad är det? ( Kan detta med data jag...:o)

Pernille
05-08-2003, 21:47
Nej Anitra, har inte fått ordnat detta! Vet inte vilken nettleser jag har... vad är det? ( Kan detta med data jag...:o)

Nettleser er det programmet du bruker til å se nettsider. F.eks. Internet Explorer (den mest vanlige), Netscape eller Opera.

Tjorven
06-08-2003, 22:14
ok, da är det explorer...
Har det inverkan? (kan inte se tider...)

Pernille
06-08-2003, 22:30
ok, da är det explorer...
Har det inverkan? (kan inte se tider...)

Merkelige greier. Jeg har også Internet Explorer, og alt funker helt fint hos meg...
Har spurt Ove, og han hadde ingen løsning på problemet heller... :(

Tjorven
07-08-2003, 18:01
ok, tack för hjälpen ändå!

Nennemor
07-08-2003, 20:07
Hos meg er skriften svart på mørkebrun og nesten uleselig, men på jobben er det hvit skrift og greit å lese. Det er noe rart her med disse tallene altså. :confused:

Tjorven
07-08-2003, 20:40
Hos meg er skriften svart på mørkebrun og nesten uleselig, men på jobben er det hvit skrift og greit å lese. Det er noe rart her med disse tallene altså. :confused:
OK, det verkar vara detsamma hos mig..?! Har iallafall en mörkbrun linje överst, där tiden ska stå.

( Om jag är inne på dessa sidor på jobbet, kan andra få reda på det??? Hälsning från datageniet)

Anitra
08-08-2003, 00:40
( Om jag är inne på dessa sidor på jobbet, kan andra få reda på det??? Hälsning från datageniet)
Ja,hvis cookies er på. Da blir sidene du besøker lagt i en egen logg på maskinen. Men sjekker de slikt da?

Tjorven
08-08-2003, 18:04
Ja,hvis cookies er på. Da blir sidene du besøker lagt i en egen logg på maskinen. Men sjekker de slikt da?

Vet ej, men vi har fått beskjed om att inte gå in på irrelevanta nätsidor.

Anitra
08-08-2003, 18:16
De har nok en gjennomgang av og til, men det er sikkert mest for å sjekke om dere går inn på sider med upassende innhold. Jeg er mye på nett med mannen's maskin på jobb, og han har ikke fått noen bemerkninger på det. Men så er jo ikke hans arbeidsplass så stor heller da, og jeg kjenner alle som jobber der. Ta kontakt med IT ansv, og hør med han/hun ;)

Bubba
09-08-2003, 14:16
Jeg har også lurt på det samme, men nå ser jeg at det står med svart skrift på den BRUNE LINJA over nicket og meldingen. Så det ikke lett å se, kanskje det burde vært en annen farge!!??

Bubba

Verity
09-08-2003, 14:52
Hos meg er skrifta hvit på det brune.. merkelig at det er forskjelling da.

Anitra
09-08-2003, 15:45
Det er forresten vit skrift på brun bakgrunn hos meg også. Rare greier :-o

Tjorven
10-08-2003, 12:39
Upptäckte något nytt nu ang. visning av dato/tid!
Om jag klickar på den bruna linjen och markerar hela genom att dra till sidan så kommer vit skrift upp. Men när jag gör det på nästa linje så försvinner det första. Så det är inte särskilt varigt...

annalovinda
10-08-2003, 13:35
Upptäckte något nytt nu ang. visning av dato/tid!
Om jag klickar på den bruna linjen och markerar hela genom att dra till sidan så kommer vit skrift upp. Men när jag gör det på nästa linje så försvinner det första. Så det är inte särskilt varigt...

Hmmm. Det vil si at du har brun linje og brun tekst, om jeg forstår deg rett? Da kan det være en innstilling på din PC. Vet at jeg har sett det et sted, men i en tidligere versjon av et-eller-annet. Skal forske litt, kommer tilbake til saken....