PDA

Vis full versjon : takk for meg

cicci
18-08-2004, 20:31
Jeg kommer nok ikke til å være medlem her på en stund, da sambo har bestemt seg for at han vil vente. Han har vært av og på i forhold til babydebatten, så nå ville han vente. Senest for to dager siden ville han... Men men, nå venter jeg på mensen, og begynner med p-ring igjen. Jeg er både fysisk og psykisk sliten av å glede meg til å bli mamma igjen, men detter i do når sambo bestemmer seg for noe annet. Så lykke til videre folkens, så kommer jeg nok inn her når sambo bestemmer seg. Men det kan nok bli en stund til..:lei_seg: Men men.. Sånn er livet.

Maddy
18-08-2004, 20:38
Uff så kjedelig Cicci! Håper at han kan være mer bestemt neste gang for din del :klemme:

HanneG
18-08-2004, 20:40
Føler med deg - det er vanskelig når man ikke er enig i prioriteringene (det vet jeg endel om). :kryss: for at han ombestemmer seg igjen - og i mellomtiden er det dessverre ikke stort annet for deg å gjøre enn å vente.

Mange gir råd om at det er lurt ikke å mase på mannen - at han fortere finner tilbake baby-lysten da. Det har ikke funka hos meg - men det kan jo være at det vil hjelpe hos deg!

Sender mange :comfort: :comfort: din vei!

Blondie
18-08-2004, 21:17
Uff... :comfort:

Vet godt hvordan det er å ha en MIKE jeg, det eneste jeg kan si er vel at det som regel går over etter en stund... :nikker:

Håper du blir å se her snart igjen - lykke til så lenge! :lykke:

:klemme:

Siwa
18-08-2004, 22:13
Huff så kjedelig :comfort:

Vet ikke helt hvordan det er å ha en MIKE, for min er sååå klar for oppgaven.

:lykke: og velkommen inn hit igjen når :bryn: får bestemt seg :klemme:

Elise
18-08-2004, 22:58
Å stakkars deg - dette er sikkert tøft for deg! Kanskje, kanskje, kanskje er han en av dem som ombestemmer seg om du klarer å ikke prate om det på en stund?

*håpe, håpe*

Sender deg uansett en kjempe :comfort: og håper mannen kommer på bedre tanker snart!

maya80
18-08-2004, 23:13
:comfort: kjedelig og høre, håper han endrer mening snart igjen da. Du får ta vare på deg selv så lenge og håper vi ses igjen:klemme:

Lish
19-08-2004, 09:27
Det var leit å høre. :kryss: For at han endrer menig snart (permanent)!

Shipui82
19-08-2004, 10:08
Uff så leit.. :comfort: Du er velkommen tilbake når :bryn: er klar, :kryss: for at det er snart!!

Destiny
19-08-2004, 10:14
Trist å høre at han ikke er klar, :kryss: for at han endrer mening snart.:lykke: :lykke:

Masse :klemme: til deg.

Malin
19-08-2004, 10:25
Uff.. så trist å høre Cicci.. :comfort:

:kryss: for at MIKE'n din ombestemmer seg snart og at du snart er tilbake.

Katrinemor
23-08-2004, 11:26
Det var leit å høre, håpe at han ombestemmer seg snart igjen. Mange :klemme: fra meg. :lykke: til og :kryss: fingrene for at du kommer tilbake om ikke så lenge