PDA

Vis full versjon : Eggløsningslim...

Lil@
03-08-2003, 13:32
På dag 11 oppdaget jeg ett veldig seigt slim, kunne dra tråder opptil 2-2,5 cm.
Er dette el-slim tro, helt blankt??
Er det noe annet som har samme kosistens, da mener jeg feks sæd...?
Hvis dette er el-slim er jeg helt sikker på at vi traff el denne mnd :redface: :kry:

Kjempe flott side forresten, endelig er vi "oppdaterte" vi og... :D

Pernille
03-08-2003, 13:45
På dag 11 oppdaget jeg ett veldig seigt slim, kunne dra tråder opptil 2-2,5 cm.
Er dette el-slim tro, helt blankt??
Er det noe annet som har samme kosistens, da mener jeg feks sæd...?
Hvis dette er el-slim er jeg helt sikker på at vi traff el denne mnd :redface: :kry:

Kjempe flott side forresten, endelig er vi "oppdaterte" vi og... :D

Det høres ut som EL-slim, men det kan også ha vært sædrester eller rester av din egen lubrikasjon (slimet som dannes når du er kåt). Disse to er veldig likt i konsistens, og man skiller mellom de to og EL-slim ved å strekke på det mange ganger. Sæd og lubrikasjon tørker fort inn og blir en seig guffe på fingrene, og strekkes i flere tynne tråder. EL-slimet kan strekkes mange ganger uten å miste konsistensen, og strekkes i en tykk tråd.

Lil@
04-08-2003, 16:36
Det høres ut som EL-slim, men det kan også ha vært sædrester eller rester av din egen lubrikasjon (slimet som dannes når du er kåt). Disse to er veldig likt i konsistens, og man skiller mellom de to og EL-slim ved å strekke på det mange ganger. Sæd og lubrikasjon tørker fort inn og blir en seig guffe på fingrene, og strekkes i flere tynne tråder. EL-slimet kan strekkes mange ganger uten å miste konsistensen, og strekkes i en tykk tråd.

da var det nok el.slim ja:mhmm:
Trakk nemlig tråder lenge, og det ble en forholdsvis tykk tråd, er på dag 18 idag, 12 dager til ikm så blir spennede og se hva som skjer denne mnd, tviler på klaff men det får tiden vise.. Takk for svar :wave: