PDA

Vis full versjon : Så avvhengig av SG

Linni
21-08-2004, 20:11
Må jo innrømme at når jeg logger meg på dataen fyker jeg inn her.
Begynner å lese innlegg men føler det ikke går helt fort/får med meg alt folk har skrevet.
Så jeg åpner et vindu til så et til da får jeg med meg ALT (tror jeg)
Må også beklage at jeg ikke har fått gitt alle dere VIDUNDERLIGE jentene her inne alle de grønne prikkene dere fortjener.
GLAD I DERE

Starlight
21-08-2004, 20:17
Er ganske avhengig jeg også ja :nikker:
Er innom flere ganger om dagen, og koser meg med å lese innlegg.
Flott side og flotte jenter!!!:klemme:

student31
21-08-2004, 21:42
Er periodisk avhengig... :)

Håpefull81
21-08-2004, 21:47
Tror jeg er blitt veldig avhengig. Har logget meg på her før jeg vet ordet av det, skal gjerne i nettbanken og plutselig er siden på plass. Er inne mangen ganger for dagen for å lese innlegg. Hvem som har teste positivt er kjempe gøy. Syns der er mangen flotte jenter her og stortrives her med dere. Har følt meg trygg fra første dag. Tror min kjære syns jeg er blitt litt vill, men det skiter jeg i :nikker: . Får utrolig mye flotte svar på det jeg lurer på og setter utrolig stor pris på det.

astilbe
21-08-2004, 22:03
Er innom flere ganger daglig jeg også, så jeg må nok bare innse at jeg er avhengig... Trøster meg med at det er værre ting man kunne vært avhengig av da, det er jo så koselig her! :nikker:

Sparky
21-08-2004, 22:56
Jeg er innom flere ganger om dagen. Tar alle "pausene" mine her inne. :knegg:

Zafira
21-08-2004, 23:03
Er innom flere ganger daglig jeg også, så jeg må nok bare innse at jeg er avhengig... Trøster meg med at det er værre ting man kunne vært avhengig av da, det er jo så koselig her! :nikker:

:nikker:
Signerer denne jeg...
Burde nok bli flinkere til å holde meg unna når jeg er på jobb men :flau:

abraxas
22-08-2004, 13:02
Er vanligvis innom hver dag (men det går helt greit å være uten SG en periode også!)

Siwa
22-08-2004, 13:27
Jeg er innom flere ganger om dagen. Tar alle "pausene" mine her inne. :knegg:
Signerer denne jeg... :nikker:

Lena
22-08-2004, 14:26
Er også innom her flere ganger pr dag ja...

Men det blir stort sett på fritiden - holder meg unna på jobb :tøff: ;)

Dolci
22-08-2004, 14:39

:nikker: signerer denne, jeg også!

Betty
22-08-2004, 14:46
Logger meg på flere ganger om dagen jeg også, ja.

Finni
22-08-2004, 15:39
Har nok blitt hekta jeg og.
Er innom minst en gang til dagen, så sandt jeg har tilgang til data. (fikk litt abstinenser på freietur, men greide å holde meg unna internettkafeer)

Synes det er deilig her på SG, en gang til dagen, og jeg greier å holde meg oppdatert, på det meste. Noe jeg har måttet gi opp på NM, der konsentrerer jeg meg om noen få diskusjonsgruper.

Tidl. bruker
22-08-2004, 17:59
Jeg er avhengig i perioder! Når samboeren er reist ut på jobb så kan jeg tilbringe noen timer her for dag.Og det er så trivelig:nikker: .

Men ellers så kan det gå noen dager.Og da føler jeg liksom at jeg har gått glipp av mye.Det er mye å oppdatere seg på.

Gabi
22-08-2004, 19:37
Jeg er avhengig i perioder! Når samboeren er reist ut på jobb så kan jeg tilbringe noen timer her for dag.Og det er så trivelig:nikker: .

Men ellers så kan det gå noen dager.Og da føler jeg liksom at jeg har gått glipp av mye.Det er mye å oppdatere seg på.
Signerer denne jeg...

Bøtteknotten
22-08-2004, 19:45
Er vanligvis innom hver dag (men det går helt greit å være uten SG en periode også!)Signerer denne. :nikker: