PDA

Vis full versjon : Hvor lenge...

Shipui82
22-08-2004, 17:03
... må jeg ligge på rygg med beina oppover veggen etter :sex1: ?

Det har seg nemlig sånn at jeg har vært ganske plaget med urinveisinfeksjoner, og bør derfor tisse senest et kvarter etter :sex1:, sånn at jeg får skylt ut eventuelle bakterier som kravler seg vei opp i urinveiene.... Så jeg kan ikke ligge lenger enn det...

Er det dumt å tisse så kort etter :sex1: ? Er redd for at jeg kvitter meg med :spermie: samtidig!! :mumle:

Prøvekanin
22-08-2004, 17:06
Et kvarter skal være mer enn nok! Forrige syklus ble jeg såvidt gravid, selv om jeg hadde løpt på do med en gang etter :sengekos: . Så jeg håper det holder denne gangen også!:nikker:

Lykke til med :fert: !:lykke: :lykke: :lykke: UVI er helt forferdelig, så jeg håper du slipper det, men at du likevel blir gravid!:klemme:

prøverigjen
23-08-2004, 00:15
Ble gravid uten å ligge med beina høyt jeg, så 15 min. i den stillingen er nok mer enn nok :nikker: Lykke til.

Finni
23-08-2004, 09:26
Det er ikke nødvendig å ligge med beina oppetter veggen i det hele tatt. Blitt gravid to ganger (på få pp) uten den øvelsen.
Mener å ha lest at det er anbefalt de som sliter (mannen har litt dårlig sædkvalitet)å ligge med beina høyt, men så lenge jeg ikke sliter, går jeg på do når det måtte passe meg.

15 min burde holde i massevis.