PDA

Vis full versjon : Aaargh!!! ...de magene!...

Blondie
23-08-2004, 13:37
Jeg er hjemsøkt!!
Av store, svulstige, gravide mager... De er OVERALT! -og det er ikke bare i mitt hode...

Spesielt på jobben er det ille.. Jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte når sjefen påpekte at han kom til å få nervøst sammenbrudd hvis flere ble gravide nå (vi er nesten bare jenter på jobben...)...
- - ikke helt rette tidspunkt å fortelle at vi prøver, kanskje?? :skratte:

Jeg VET jeg burde glede meg over "de gravide", jeg skjønner godt at de er lykkelige og fornøyde med situasjonen, men de trenger jo ikke på død og liv FORTELLE det hele tida!!

Jeg mener; jeg har vært gravid to ganger, men jeg har da pratet om andre ting de månedene også? :nikker:

Hæææ?
Er det jeg som er overfølsom fordi jeg ikke har fått noen positiv test ennå?

ALDRI i verden... :flau:

Finni
23-08-2004, 14:07
Jeg mener; jeg har vært gravid to ganger, men jeg har da pratet om andre ting de månedene også? :nikker:

Er du nå så sikker på det??

Jeg kjenner godt den følelsen du beskriver, slev om jeg ikke har vært prøver lenge, så har jeg vært ønsker en stund.

Dagen etter jeg fikk mensen denne gangen, fikk jeg beskjed om at jeg skal bli tante dagen før den terminen jeg hadde hatt hadde ikke trollet kommet. Og to dager etterpå får jeg beskjed om at barna mine får en ny tremenning (vi har god kontakt).
Men det er ingen grunn til å gråte over spilt melk...men bare satse på ny.

:klem: til deg

Prøvekanin
23-08-2004, 14:21
Det er ikke bare du som er hjemsøkt.....

Men her er et forslag til hvordan takle slitsomme lunsjer med graviditetsfokuserte gravide:

:magen: : bla-bla bla bla, :spy: , spark, bla bla, så på barnevogn her om dagen...
:blafre: : m-hmmm, sier du det..... å, så spennende...
:magen: : bla-bla blaaaa, bla bla bla, klukk klukk! Besteforeldrene gleder seg sånn, bla bla, :spy: , bla bl bla! Men hvordan går det med deg, da?
:blafre: : jo, nå skal du høre! Vi puler som bare søren, vi! :sex2: :sengekos: :bakfra: , bla bla (intime detaljer), og her om dagen :utesex: til og med!

He he he... litt på kanten, kanskje...? Men det er jo dette vi fyller våre dager med, så hvorfor ikke lesse det på andre, vi også?

MokkMokk
23-08-2004, 15:05
:skratte: :haha:

Engel
23-08-2004, 15:07
Det er helt sant! Det ER gravide mager over alt! :nikker: Skjønt jeg slipper dem på jobben da, for det er nesten bare mannfolk her.... Og barnevogner også, overalt!
Blir :sinna: jeg, spesielt i dag som jeg først testet negativt og nå kjenner at tanta er på vei ja likevel tiltross for at tegnene holdt seg borte ekstra lenge denne gangen. ER jo glad på alle de andres vegne, men hvorfor kan det ikke være vår tur snart da??? :leiseg:

Ellers så var prøvekanin sitt forslag for samtaler genial :skratte: , sånn bortsett fra at vi ikke ønsker at noen andre skal vite at vi prøver da...

SIMBA
23-08-2004, 15:25
Jeg skjønner akkurat vad dere mener, det er så irriterende! Jeg jobber i barnehage og på den avdelingen jeg er har 4 unger akkurat blitt storesøsken og 3 store mager som strutter ut. Det er ikke morro!!!! Men den dagen jeg blir gravid ska jeg jammen strutte :gravid: med magen igen!!! :lykketil:

maya80
23-08-2004, 15:27
Ja sånn bebi mas synes jeg var slitsomt og høre på før jeg blei gravid også, men skjønte fort åssen det var når jeg blei gravid selv kunne prate om det titt og ofte og jeg merket ofte på folk att dem egentlig ikke alltid var så inntresert i å høre etter. Prata nok mere om dette enn jeg følte att jeg gjorde.

Så jeg tror vi ofte blir litt sånn når vi er gravide jeg

millamor
23-08-2004, 15:31
Ja, absolutt over alt!!! Blir hakkendes gal i hodet mitt!! :kokko:

Grunnen til at jeg føler at de er overalt, tror jeg er at jeg er så utrolig fokusert på dette med å få :gravid: selv, og da ser man alle andre som er det!
Snakket med en venninne som også er prøver om dette, og hun sa også at hun også ser gravide overalt! Slitsomt!!:sinna:

Mon Ami
23-08-2004, 15:36
Grrr, ja det må jo være en babyboom på gang nå??? For det er gravide mager overalt! Ekstra sårt når en prøver iherdig. Og i venninnegjengen min er det spesielt en person som har "tilta" fullstendig. Var i bryllup med henne, 3 dager etter SA, og alt hun snakket om var hvor fantastisk det var å være mor, hvor fort hun ble gravid, og at vi alle MÅTTE få barn snart vi også! Det var rett før tårene spratt... Av og til virker det ikke som om folk tenker på at det kanskje ikke går så lett for alle.

TRULTEMOR27
23-08-2004, 18:37
Elsker forslaget ditt.:nikker: Skulle likt å sett uttrykket til dem da? Har bare prøvd i 4 måneder så skal ikke klage enda, men skal vi se 7 av våre nærmeste venner har fått i vinter og i sommer, to venter i oktober og akkurat fått vite at de to parene som ikke har enda har begynt å prøve. Festlig!! :kryss: For at vi får før dem. E e slem da?? Har så lyst på, men måtte vente med å prøve til e hadde fått meg jobb.

Håper at vi kan bli det ved neste el. Skal ihvertfall ikke gjøre annet enn å jobbe og:sex1: :sex1: :sex1: :sex1: :sex1: :sex1: .:flau: :flau:
Klem trultemor

]

Linni
23-08-2004, 19:14
Det er ikke bare du som er hjemsøkt.....

Men her er et forslag til hvordan takle slitsomme lunsjer med graviditetsfokuserte gravide:

:magen: : bla-bla bla bla, :spy: , spark, bla bla, så på barnevogn her om dagen...
:blafre: : m-hmmm, sier du det..... å, så spennende...
:magen: : bla-bla blaaaa, bla bla bla, klukk klukk! Besteforeldrene gleder seg sånn, bla bla, :spy: , bla bl bla! Men hvordan går det med deg, da?
:blafre: : jo, nå skal du høre! Vi puler som bare søren, vi! :sex2: :sengekos: :bakfra: , bla bla (intime detaljer), og her om dagen :utesex: til og med!

He he he... litt på kanten, kanskje...? Men det er jo dette vi fyller våre dager med, så hvorfor ikke lesse det på andre, vi også?

Passet bare veldig bra her

Tidl. bruker
23-08-2004, 19:18
Kjenner igjen følelsen ja...Til og med mannen måtte kommentere alle de gravide magene og barnevognene i sommer-og han pleier ALDRI å legger merke til slikt! Det er flere på jobb som har fått barn de siste mnd og alle går og maser på meg at nå er det min tur...Ja, for F#&#&€:furie: Vi prøver, men får det ikke til!