Vis full versjon : Vanskelig å få barn nr. 3 ?!
Har 2 barn (gutt 6 år, jente 2 år) Første ikke planlagt, nr. 2 prøvde vi i 4 mnd. og nå når vi vil ha en tredje (alle gode ting er tre...?!) får vi det ikke til :sinna: Har snart prøvd 1 år, og ingen :baby: Lurer på hva vi gjør galt jeg? Flere her inne som strever med å få flere. Syns egentlig det er litt rart, når man har fått 2 fra før...... Lurer bare på om det er flere i samme båt, og om dere har noen lure triks på lager....
Tidl. bruker
26-08-2004, 14:37
Her spiller nok flaks og stress større rolle enn vi tror.
*nr 1: prøvde 1 1/2 år
*nr 2: prøvde aktivt 3 år, 4 1/2 år uten prevensjon :uff:
*nr 3: prøver enda siden januar 03.... :sukk: Hadde en SA etter 7 mnds prøving.
Men jeg er ferdig utredet og vet hvor problemet ligger da. Vi har lyktes spontant med begge 2, underveis i utredning, men det er skjær flaks, sier gyn...
Har ingen tall å komme med, dessverre.
Jepp, kan vel bare si at jeg er i samme båt.
Har to barn, første var ikke planlagt og nr. to satt på første forsøk.
Ble gravid tredje gang i 3. pp men mistet i uke 19.
Er nå i 6. pp etter den og fortsatt ikke gravid.
Noen tips har jeg dessverre ikke annet enn at tålmodighet er en dyd. :blæ:
Samme her :sinna: vi sliter også med 3mann men på en annen måte..
:flau:Førstemann :stores: 98 var ikke planlagt og snek seg på plass på en mnd. må jeg vel kalle det
Andremann var planlagt og satt på 2pp :storeb: 2001
Og har prøvd på et tredje barn siden juni 2003 og har ikke lykkes ennå.. har vært gravid 3 ganger siden da men mistet alle...
3 graviditet tok det 3pp mistet i MA 10 uke
4 gang tok det 5pp m/akupunktur ..mistet i SA 12 uker fullgått :babygutt:
5 gang tok det 1pp m/akupunktur og EL test ..mistet i SA 6 uke 2 august
Og vi venter nå på første mens så vi kan prøve igjen..mister vi en til så er det full utredning noe jeg håper vi slipper :lykke: ..men det er rart å tenke på at neste svangerskap blir mitt 6... lurer av og til på om noe "ble skadet" under :storeb: 01`s annkomst..ble født på bare 2 timer..altså styrtfødsel..men det er nok lite sannsynlig men jeg begynner jo å lure på om noe er galt med meg :trist:
Men jeg gir ikke opp ..håper alle gode ting er 4 for oss... :lykke:
Eneste tipset jeg har er akupunktur..ta fertillitetsnåler som skal gjøre det lettere å bli gravid .. :blunk:
Vet ikke helt, er ikke kommet så langt som vi var med 2. mann enda ;).
Med første mann var det full klaff på første forsøk.
Med andre mann prøvde vi i 2 år (mistet 2)
Nå har vi forsøkt i 7 mnd på 3je mann. (mistet 2)
Så jeg er ikke sikker jeg.
Eneste tipset jeg kan gi er homeopat, det var da 2. mann kom hos oss.
Uff.. :lei_seg:
Blir litt trist av å lese om alle som har gått gjennom så mye vondt...
Vi er jo bare i 3pp med nr 3, men det er allerede 2 prøveperioder lengre enn vi prøvde med de to første... :nikker:
Det begynner jo å snike seg inn noen rare tanker ja, men jeg prøver så godt jeg kan å skyve dem bort!! :flau:
:lykke: til alle sammen - få ting gjør meg så glad som å lese "jeg har testet positivt"-spalten her inne sammen med SG-jentene mine!! :rørt:
:grouphug:
student31
27-08-2004, 13:18
Samme her også...
Nummer 1 var ikke planlagt
Nummer 2 kom til på første forsøk
Nummer 3 lar seg vente på.............. 3 år uten prev nå, og snart 1 år intens prøving....:lei_seg:
Samme her!
Nr 1 ikke planlagt (.....hvisker: huff da....)
Nr 2 egentlig heller ikke planlagt, jeg ble gravid bare to måneder etter førstemanns fødsel (det var da jeg lærte at eggløsning kommer før mens... :flau: )
Nr 3 satt etter 5-6 måneder
Nå har vi prøvd aktivt på nr 4 i 10 måneder, vært uten pillen i et år...
samme her, nr 1 var ikke planlagt, nr 2 prøvde vi i over ett år før det ble full klaff, og nå prøver vi på nr 3 men ingenting skjer enda...må nok innrømme at vi blir litt frustrert over at det tar så lang tid, men er vel temmelig sikker på at vi skal klare det før eller siden... lykke til alle dere andre som også sliter med å få nr2,3, eller 4 på plass. jeg :kryss: for dere alee!
Huff og huff. Ikke akkurat oppløftende lesning dette. :trist2: Er akkurat i gang med 1 pp med nr 3. De to første kom på henholdsvis 1pp og 2pp. Men, men vi må enda vente tre ukers tid før vi får svar på hvordan dette første forsøket har gått. Håper at disse små lure 3dje :baby: begynner å spire og gro etterhvert. Lykke, lykke til alle mann :kryss: :lykke:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.