PDA

Vis full versjon : Hva når..

Bittelill
26-08-2004, 17:40
.. mannen er blitt over 30?? Bør man gjøre noe spesielt da, eller er han like viril som alltid?? I følge han selv så er det slettes ikke noe å si på kvaliteten hans, men jeg vet nå ikke helt jeg!:skratte: Kanskje det bare er noe han sier for å få meg helt på kroken! Han er en del år eldre enn meg da, han midt i 30 årene og jeg i begynnelsen av 20 årene så jeg regner med at han synes det begynner å haste litt!:nikker: Ingen av oss har barn fra før så kvaliteten på :spermie: hans er ikke bekreftet!

:lykke: sender en slik til alle som ønsker seg en bitteliten :baby: !!

Klem fra Bittelill!

LilleMo
27-08-2004, 09:23
.. mannen er blitt over 30?? Bør man gjøre noe spesielt da, eller er han like viril som alltid?? I følge han selv så er det slettes ikke noe å si på kvaliteten hans, men jeg vet nå ikke helt jeg!:skratte: Kanskje det bare er noe han sier for å få meg helt på kroken! Han er en del år eldre enn meg da, han midt i 30 årene og jeg i begynnelsen av 20 årene så jeg regner med at han synes det begynner å haste litt!:nikker: Ingen av oss har barn fra før så kvaliteten på :spermie: hans er ikke bekreftet!

:lykke: sender en slik til alle som ønsker seg en bitteliten :baby: !!

Klem fra Bittelill!

Menn kan jo bli fedre til livet ut, men om kvaliteten er den samme når de er 90 som når de er 30 er en annen ting. Min mann var 35 da vår sønn ble unnfanget, og han ble unnfanget på 3. forsøk, så jeg tror ikke det er noe galt med kvaliteten hans for å si det sånn. Han behøver ikke haste i det hele tatt, heller ikke du syns jeg.

Blondie
27-08-2004, 09:29
Vi har fått to barn etter at Blondiemanne fylte 30, så det trenger ikke bli noe problem!

...håper ikke at nr 3 blir et problem heller, siden han er 35 nå... Jeg er 26!

:lykke: Håper det klaffer for dere snart!

:klemme:

Tonemor
27-08-2004, 09:35
Alder hos mannen har vanligvis ikke noe å si. Det er vel jeg et levende bevis på, har akkurat testa positivt og min :bryn: er snart 41...

Elinblu
27-08-2004, 09:43
:knegg: Jeg tror nok at det tar en del lengre tid før sædkvaliteten hos mannen blir betydelig forringet. Det er sikkert individuelle forskjeller, men jeg kjenner i alle fall en som har to barn - unnfanget da han var hhv. 55 og 57, og begge satt på første forsøk. Tror ikke det er noen grunn til bekymring!

Dolci
27-08-2004, 09:57
Tror nok heller ikke mannens alder har så mye å si for kvalitetens hans, da spiller nok heller livsstil mer inn.

Lish
27-08-2004, 11:20
Tror ikke alderen til mannen har så mye å si for kvaliteten.

Malin
27-08-2004, 11:25
Enig m de andre her, tror ikke aldrene hans har så mye å si.
Pga samme aldersforskjell som du nevnte her, så spurte jeg legen min om det for en tid tilbake. Svaret var da at han bare ungdommen når det gjaldt :spermie: så det skulle jeg ikke tenke på. Hvis det var noe "galt" m svømmerene hans, så var det ikke pga alderen iallefall.

Bittelill
27-08-2004, 13:28
Svaret var da at han bare ungdommen når det gjaldt :spermie: så det skulle jeg ikke tenke på.
Det høres jo unektelig bra ut!:D Vi haster oss ikke, er ikke så lenge vi møttes så jeg spurte i grunn mest av nyskjerrighet.. men jeg tror han kan tenke seg en liten en om ikke så alt for lenge :)

Takk for svar alle sammen!