Vis full versjon : hvordan bli gravid?????
noen som kan gi meg enkelt svar på det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fo rnå er jeg lei!!! :nikker:
Skjønner godt at du er lei, det er lov :comfort: Jeg har hørt at masse :sex1: kan føre til :baby: i det lange løp, men dette er bare spekulasjoner altså :skratte:
Stakkars deg :comfort:
Har ikke andre forslag enn det Silja kom med, :sex1: skal være tingen :skratte:
Stakkars deg!!!:comfort: Vet så alt for godt hva du tenker og føler...Har vært der selv...
Som du ser av min signatur har jeg ikke noe gode råd...For min del blir det å stole på bioing på St OLAV...:fnis:
Håper virkelig det vil lykkes snart for deg!!
Klemmer fra:klemme:
Thyresse
26-08-2004, 23:15
Etter å ha tenkt med opp så summerer jeg opp det jeg gjorde den syklusen jeg ble gravid (11.pp)
*jeg var på ferie i utlandet
*hadde sex på gulvet med pute under rompa :rødme:
*:sex2: hver dag :flau:
*Drakk et glass grapefruktjuice hver morgen
*Drakk minst to alkoholenheter hver kveld :skål:
*Fikk en "lykke-nøtt" av venninna mi :rødme:
Det er masse kjerringråd.... du finner nok dine kjerringråd etterhvert.... Men jeg må si meg enig i at :sex1: :humpe: :bakfra: er det som er en garantert vinner :knegg:
Med fare for å virke litt flåsete: :flau:
La oss kose oss med :sex1: hver dag, jenter!!
For oss har det funka før, og jeg venter i spenning på om det funker denne gangen også! :fnis:
:lykke: Lykke til alle sammen!! Håper alt klaffer for alle her inne...
:klemme:
Tidl. bruker
27-08-2004, 13:19
Antar av signaturen din at du er 20 år? Da har du maange sjanser enda, bare så det er sagt. ;) 85% av alle som prøver å bli gravide lykkes innen ett år, og du har allerede vært gravid, selv om det ikke gikk bra...
Selv er jeg kontrollfreak og sverger til temping for å finne EL :flau: men for mye stress er ikke bra det heller.
Thyresse nevner både ferie og vin - begge deler hjelper til å slappe av og tenke på andre ting. Klart det også er en fordel med :humpe: når EL er :blunk:, så det kan lønne seg å finne ut mer om sin egen syklus.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.