PDA

Vis full versjon : Bedre sædkvaliteten

Vinga
27-08-2004, 12:37
Heisann :jupp: Jeg har fått tips fra en homopat at hønse egg kan øke sædkvaliteten og mengden på sæden til menn :flau: Så stapp i masse egg i mennene deres. he he på tide at mennene anstrenger seg litt også..:fnis:
Ett annet tips jeg har hørt er at hvis man drikker litt Slim hindrende hostemiddel så skal det kunne hjelpe. Grunnen er visst det at mangen kvinner har mye slim der nede :flau: , og det gjør det litt vanskeligere for soldatene å svømme igjennom. Vet ikke om noe av dette fungerer, men jeg tenkte jeg skulle prøve dette selv. Kan jo ikke skade.:kryss: Lykke til til alle dere som også prøver å øke familien :lykke:
Klem

Columbine
27-08-2004, 14:22
Hei Vinga! Takk for tips om :egget: :egget: :egget: ! Dem er Harlekin (Columbinemannen) glad i, så det rådet setter han nok pris på.

Når det gjelder hostesaft og slim, er nok imidlertid det du har fått høre litt "bakvendt" i forhold til det som er vanlig oppfatning. Det har seg nemlig sånn at slimet du nevner - livmorhalssekret, eggløsningsslim, fruktbart sekret og hva vi nå kaller det - faktisk er veldig BRA for :spermie:! Det er nemlig perfekt for dem å svømme i! Derfor ønsker mange av oss her inne faktisk MER og mer tyntflytende slim!

Og for å få mer slim, drikker vi grapefruktjuice, 1-2 store glass om dagen, 7-10 dager før forventet EL.
Og for å få tynnere slim, drikker vi slimLØSENDE hostesaft 3-5 ganger om dagen i samme periode!

Så hold deg unna noskapinen, du... og masse :lykke: :lykke: :lykke: med å lage :baby: !

LindaMcduck
28-08-2004, 00:18
Gommle egg Mann!!!!:nikker: :skratte:

linda85
13-10-2004, 21:49
god ide det skal jeg prøve!!! http://www.snartgravid.com/plassen/images/icons/kidoki.gif