PDA

Vis full versjon : Sekret vid sexuell upphetsning

Tjorven
13-09-2003, 16:57
Detta undrade Mistral i en annan tråd och jag undrar detsamma!!
( Sorry Mistral...)

"Er det forresten slik at det sekretet som utskilles ved seksuell opphisselse kommer fra livmortappen og hjelper til å lede soldatene på riktig vei? I så fall er jeg trygg... :blush: men hvis dette sekretet produseres bare i skjeden hjelper det vel ikke noe særlig?

Jeg ser for meg at soldatene ledes inn i en håpløs labyrint av sekret inne i skjeden, der de fortvilet svømmer inn i den ene blindveien etter den andre, mens den dumme livmortappen er avstengt med idiotisk ufruktbar utflod... huff!"

Babe
13-09-2003, 17:34
Lubrikasjon, som det kalles, blir dannet i kjertler som sitter i skjeden........
Hensikten er at det skal gå bra med den friksjonen som oppstår ved samleie.

Men sædcellene de har ett eneste mål; å finne egget! Så de svømmer opp dit de skal uansett de da.... det er selvsagt en fordel med el-slim, men ikke en umulighet uten hvis du skjønner hva jeg mener ;)

Tjorven
13-09-2003, 17:59
Ok, tack för svar!

Jag trodde faktiskt att lubrikation gjorde dig mer "fruktbar"... men det skal bara underlätta alltså...

Jaja, det var ju dumt från naturens sida att inte utstyra kroppen vid upphetsningen med fruktbarhetspartiklar

Mistral
15-09-2003, 10:19
Bare hyggelig at du plukket opp spørsmålet mitt Tjorven – og så fikk vi jo svar!

Jaja, det var ju dumt från naturens sida att inte utstyra kroppen vid upphetsningen med fruktbarhetspartiklar

:latter: