PDA

Vis full versjon : Burdte vel melde meg ut....

Karla
14-09-2003, 00:09
Vi har prøvd å lage nr to i lengre tid. Har endo, og skulle igang med ivf i høst. Fikk beskjed på fredag at det ikke var noe vits, fordi eggstokkene mine "ligger i dvale". Føler at alt håp om å bli gravid er revet vekk. Og at jeg egentlig ikke orker å være her inne mer. Samtidig klarer jeg ikke å gi opp håpet ! Det må jo kunne gå an ! Jeg er jo bare 30 ! Er så fortvila om dagen, kan begynne å gråte nårsomhelst og hvorsomhelst....Orker ikke å snakke om det - unntatt til mannen min. Ønsker å starte adopsjonsprosess, men han er ikke der ennå. Gruer meg til å komme på jobb. Det blir vondt å fortelle dette. Har til og med utsatt videreutdanning fordi vi skulle gjennom ivf i løpet av dette året. Føler at jeg ikke henger sammen, er vel i sjokk. Ikke finner jeg noe om det på nettet heller. Og gamle SG kommer vi jo ikke inn på lengre.
Eneste positive er alle de kjærlige hilsnene vi får fra søsken og foreldre. Det er utrolig hyggelig ! Også har vi jo verdens beste tulle da! Er bare så vondt at vi ikke kan gi henne søsken. :leiseg:

Nennemor
14-09-2003, 05:31
Så fryktelig trist å få en sånn beskjed. :stakar: Har du fått vite noe om hvorfor da? Eller om det er mulig å gjøre noe med det?

Jeg håper ikke du forsvinner fra sidene. Felles skjebne er felles trøst vet du og siden du bare er 30 år er det vel litt tidlig å gi opp alt håp er det ikke det da?

Hjolto
14-09-2003, 11:23
Huff, dette var trist lesing:leiseg:
Men du er jo ung ennå, så ikke gi opp håpet:stakar:
Å være på disse sidene kan være til god trøst, støtte og hjelp i tiden som kommer, så vent med å melde deg ut. Kanskje noen er i samme situasjon som deg også.

Håper virkelig det ordner seg for dere, og at tulla blir storesøster.
:klem:

Wenche
14-09-2003, 12:11
Kjære Karla

Skjønner godt hvordan du har det. Har vært der selv.
Men går det ikke ann å gjøre noe mere da? Be om å litt mere utredning.
Får du ikke prøve å gå på medisiner for så å se hvordan du reagerer på dem.... om det blir noen egg.
Du må ikke gi opp enda, selv om man mange ganger har lyst til det. Se på meg... sta og egen som bare det. Men så lenge det er egg, så er det ihvertfall håp. Og jeg føler at jeg blir sterkere og sterkere desto mere motgang jeg får... og det skal ganske mye til for å stoppe meg nå.

Krev å få litt mere utredning du. Og du kreve, ikke spørre. Legene er ikke så fryktelig enkle å ha med å gjøre. De gav meg opp på St. Olav`s også, men jeg bare sendte dem en klage jeg... og nå skal jeg snart igang igjen.

Stjernemix
14-09-2003, 13:05
Huff, dette var trist lesing:leiseg:
Men du er jo ung ennå, så ikke gi opp håpet:stakar:
Å være på disse sidene kan være til god trøst, støtte og hjelp i tiden som kommer, så vent med å melde deg ut. Kanskje noen er i samme situasjon som deg også.

Håper virkelig det ordner seg for dere, og at tulla blir storesøster.
:klem:

Skriver under på den jeg :mervink:

Babe
14-09-2003, 13:10
Er enig med de andre her; det er godt å være ett sted hvor man blir forstått.

:stakar:

Karla
14-09-2003, 16:51
Takk for svar jenter ! Det varmer godt ! Har vel ikke lyst til å gi opp, men vet ikke helt hvordan jeg skal gå fram nå. Må vel kanskje få en ny time hos gynekolog på Bærum sykehus, og deretter bli søkt til RH. Håper å få vite årsaken til at noe slikt har hendt meg.
Klarer ikke å la være å gå inn her på SG og sjekke, det er liksom en del av hverdagen min. Selv om jeg kanskje aldri blir gravid igjen, må jeg jo følge med på dere ! :kidoki:
Tusen takk jenter - klemmer fra

Camilla
14-09-2003, 17:15
http://www.animationer.dk/4/flowers/blomst25.gifVille bare gi Karla en *STOOOR KLEM* Håper virkelig dette ordner seg for deg. Har aldri hørt om at eggstokker kan ligge i dvale.. men kan ikke tenke meg noe annet enn at det må gå an å gjøre noe med det... Stå på!! Håper dere klarer å lage en liten søster/bror til tulla deres!

Epp
15-09-2003, 17:35
Hei søta!:)

Har aldri hørt om det før, og kan ikke tilføre annet en sympati og godord, dessverre.. Jeg slutter meg til jentene over - ikke meld deg ut fordi du føler at løpet er kjørt ihvertfall.

Noe som går i dvale er jo ikke dødt! Jeg ville kanskje forsøkt å kontakte utenlandske klinikker om dette.. Synes norske leger er så tunge i rumpa på å orientere seg selv og sine pasienter, jeg... :bonk:

Klem

Karla
15-09-2003, 22:06
Tusen takk for varme hilsener og gode klemmer ! Det hjelper faktisk i en vanskelig stund! Føler at jeg har hodet over vannet nå, har gått gjennom denne dagen uten å gråte faktisk. Føler meg ikke helt knust, men begynner å fatte mot til å kjempe!

Takk !!!

Klem,