PDA

Vis full versjon : Flere drømmere enn meg her inne?

Lumiere
30-08-2004, 18:13
Jeg tar meg selv stadig oftere i å surfe innom SM (Snart mamma)-sidene for å lese om alle de flotte gravide-magene!!

Flere som er ofte innom SM eller?

(Har til og med registrert meg slik at jeg skal kunne lese absolutt alle innleggene og se brukerprofilene; MEN har ennå ikke kommet med innlegg selv...)

Linni
30-08-2004, 18:59
Hmm var vell innom der før jeg kom hit så jeg drømmer, sån som nå følger jeg med i mai klubben, og går snart over til juni klubben drømmer og drømmer men som de sier drømmer en lenge nok går de i oppfyllelse :)

Så kom igjen damer vi holder på drømmen vi alle sammen

Nikki
30-08-2004, 19:19
Jeg er ofte innom SM. Følger med ettervert som det kommer nye klubber å håper at det skal bli min blubb, akkurat nå følger jeg med på hvem som flytter inn i maiklubben :flau:

Sol
30-08-2004, 19:25
Jeg tar meg selv stadig oftere i å surfe innom SM (Snart mamma)-sidene for å lese om alle de flotte gravide-magene!!

Flere som er ofte innom SM eller?

(Har til og med registrert meg slik at jeg skal kunne lese absolutt alle innleggene og se brukerprofilene; MEN har ennå ikke kommet med innlegg selv...)

Ja! Har registrert meg jeg også, og sjekker for tiden innom Maiklubben :flau:
Men skriver selvsagt ingenting der, det får jeg vente med til jeg har "rett" til å være der :)

Håper vi alle møtes der om ikke så lenge :kidoki:

Sparky
30-08-2004, 19:27
Nei, ikke bortsett fra en sjelden gang for å se hvordan det går med gamle kjente. Jeg har forøvrig nok å følge med på her inne. :nikker:

Dolci
30-08-2004, 20:02
Ja, jeg er inne på SM titt og ofte, følger litt med på dem som er i Marsklubben, der jeg selv var en liten stund.

Men, jeg skriver ingenting lenger, føler at det har jeg ikke rett til :flau:.

:kryss:fingrene for at vi alle sammen snart kommer over på SM!!

Elinblu
30-08-2004, 20:58
Har vært innom SM for å skrive én melding, men må ellers innrømme at jeg vantrives blant alle magebildene. Har også måttet registrere meg på NM fordi vi har et felles moderatorforum der. Jeg har inntrykk av at tonen er ganske så annerledes på de to andre forumene.

Margrete
30-08-2004, 21:05
.....

Robyn
30-08-2004, 21:30
Er jo moderator på SM jeg, så jeg får med meg det meste der. :Plystre:

Bøtteknotten
30-08-2004, 22:11
Nei, jeg har aldri vært på SM. Tenker jeg har nok med å være her...

Alibaba
30-08-2004, 22:14
Jeg var mer innom der tidligere pg tittet og beundret store mager. Men nå som tida går så orker jeg ikke å dagdrømme så mye lengre. Når vi er i 11 pp så er jeg i grunn litt lei for å være ærlig.. Registrere meg der gjør jeg ikke før eventuelt den dagen jeg blir gravid... :sukk:

Har i grunn nok med å prøve å henge med her inne :nikker:

Tidl. bruker
30-08-2004, 22:41
Jeg har aldri vært inne på SM, unngår det bevist, for det er for sårt. Kommer ikke til å lurkikke engang før jeg får positiv test!

Lusken
30-08-2004, 23:22
Jeg er innom SM hver dag jeg:flau: Har også registrert meg, men ikke skrevet noen melding.....enda. Er litt innom mai-klubben, blir jo kanskje neste stopp sted!?

Blondie
31-08-2004, 08:48
Jeg har like mange innlegg på SM som på SG jeg... :flau:
Det er en flott gjeng der inne også, men jeg føler meg jo litt mer hjemme her - siden jeg ikke kan skilte med de flotte magene som de har... :rørt:

jsv
31-08-2004, 10:42
Har også vært en tur innom og sett litt, men føler også at jeg ikke har noen "rett" til å skrive innlegg eller noe sånt før jeg også er en SM, men ja det er deilig å drømme om den store deilige magen vi venter på:gravid:

Hilse jsv

Blondie
31-08-2004, 11:10
Vil forøvrig bare svare alle dere som føler at dere ikke har "rett" til å skrive innlegg på SM:

Jeg luftet det spørsmålet når jeg meldte meg inn der, og de tilbakemeldingene jeg fikk var at ingen hadde noe imot det!
Det er en utrolig bra gjeng, og jeg liker å prate om babyer og gravide plager.
Siden jeg har vært gravid to ganger tidligere så føler jeg jo at jeg kan sette meg inn i situasjonen deres...

Følte meg litt dum jeg nå... :lei_seg:
Mener dere at jeg ikke burde skrive innlegg på SM også? :undrer:

Elinblu
31-08-2004, 11:18
Følte meg litt dum jeg nå... :lei_seg:
Mener dere at jeg ikke burde skrive innlegg på SM også? :undrer:
:comfort: Det står du selvfølgelig fritt til å gjøre, Blondie! Jeg tror de fleste av oss avstår fordi vi rett og slett føler at vi ikke har noe der å gjøre. Sjøl liker jeg ikke så godt å snakke med babyer og gravide marer...:kneblet: eh, om babyer og gravideplager, mener jeg. I alle fall ikke før jeg har kommet dithen sjøl! Men nå har jo du en helt annen erfaring enn meg, så du har sikkert mange fine innspill der inne.

vilje
31-08-2004, 11:24
Blondie :klemme:
Jeg er også innom SM rett som det er. Har jo svippet innom et par klubber som jeg liker å følge videre, og jeg kikker også innom hvordan det går med de som jeg har blitt litt kjent med her inne. Det er også enkelte ting man lurer på som er minst like bra å spørre om i et SM forum.
Du burde absolutt være akkurat der du trives! :nikker:
:lykke:

Blondie
31-08-2004, 12:01
Du burde absolutt være akkurat der du trives! :nikker:
:lykke:

...og jeg trives bra begge steder, men det er her på SG jeg trives aller best!

Sorry - er bare litt nærtakende og sår i dag... Hmm? Et graviditetstegn?? :skratte: :fnis: :lol:

Prøvende
31-08-2004, 12:58
Har Jeg har inntrykk av at tonen er ganske så annerledes på de to andre forumene.
Kan/vil du utdype det litt?? Har bare så vidt tittet innom SM, men ettersom dette foreløpig er forumet tiltenkt meg er jeg bare her nå. Hvordan er det annerledes der? Har jo oppfattet at noen av de har som har blitt gravide holder seg på SG, og ikke trives så godt på SM. Noen som kan gi meg en forklaring/innføring i hvorfor det er(blitt) sånn??

Hvis dere ikke vil legge det ut her tar jeg gjerne imot PM!

Hilsen meg som har tenkt meg over til SM snart og derfor er veldig interessert i info......:flau:

Blondie
31-08-2004, 13:09
Hvordan er det annerledes der? Har jo oppfattet at noen av de har som har blitt gravide holder seg på SG, og ikke trives så godt på SM. Noen som kan gi meg en forklaring/innføring i hvorfor det er(blitt) sånn??

Jeg kan bare si hvordan jeg opplever det...
Altså - jeg fant SM først - etter tips fra ei venninne og det var først etter en stund der inne at jeg fant "hjem" (SG)...
I begynnelsen følte jeg meg utilpass og at tonen var litt fremmed her på SG, men det tror jeg rett og slett bare kom av at jeg ikke kjente de fantastiske jentene her...
Kan det ikke være noe av det samme når man er ny på SM da?

Dessuten så er man jo som regel ikke så veldig klar for å prate om de mest heavy baby-tingene når man bare er noen uker på vei, og derfor "beskytter" seg litt med å være her inne mest?

I tillegg til at man selvfølgelig har blitt glad i SG-jentene og gjerne vil følge med på hvordan det går med dem... :grouphug:

Lykkeliten
31-08-2004, 13:14
Jeg følger med sånn litt inni mellom i Februarklubben hvor jeg var medlem i 1 måneds tid..
Da de begynte å kjenne liv i magene - synes jeg det ble for sårt og har etter det holdt meg unna.

Ellers følger jeg med Lusk og Pulsatilla da jeg har fulgt dem lenge her på SG.
Må innrømme at det kommer en del tårer når jeg beundrer magene deres og beretningene om spark.

Rot
31-08-2004, 16:23
Ja, jeg er inne og drømmer meg bort på sm.
Det er ikke så lenge siden jeg var aktiv medlem der heller...
Fikk en herlig sønn i februar.
Og jeg syns tonen der inne er herlig :nikker:
Føler meg nesten litt utilpass her, siden jeg allerede har fått meg en hjerteknuser.

Men jeg drømmer om to tette! (og en badehette...):vente:

student31
31-08-2004, 18:28
Jo da, er innom SM-sidene iblandt... Har jo vært her på SG-sidene en stund og "blitt kjent med" noen. Artig å følge med på at magene deres vokser!! :)

Håper vi alle sammen snart kan treffes der inne vi også! :)

Tidl. bruker
31-08-2004, 19:31
Er moderator på SM, så jeg får med meg en del der inne ja.
Liker tonen godt der, men trivdes ikke så godt på NM. Det er
på en måte på NM at alle verdier og syn på ting virkelig kommer
fram i dagen. I produksjons- og graviditetsfasen er mange enige
om mye. Men når ungen er kommet til verden, da strides de lærde. ;)

Tommeline81
01-09-2004, 00:10
Er like ofte der inne som her, synes det er lærerikt og spennende å lese innlegg og kikke på voksende mager. Håper å komme i juli eller august klubben der inne:kryss: , det vil passe perfekt med skolen.Er også av og til inne på nm for å kikke på de nusselige nurkene.