PDA

Vis full versjon : Flere her inne som skal begynne prøvinga til våren/sommeren?

Clippie
30-08-2004, 18:38
Heisann!

Er det flere her som henger litt rundt i kulissene som skal vente med å prøve på å bli gravid før om 1 år e.l.?
Vi har vært veldig i tvil når vi skulle begynne. Først var det om et par år, så var det om 1 år, så ombestemte vi oss og jeg var cm unna og ta ut spiralen nå i sommer... Men, til slutt har vi bestemt oss for å kanskje prøve fra neste sommer.
Jeg er ikke her så ofte, det blir kanskje bare litt lesing innimellom, det er jp så spennende å se hvordan det går med alle sammen.
VI har to fra før. Den første brukte vi ganske lang tid på å lage, men sistemann satt med en gang!
Vil egentlig ikke bli så fokusert på det der med prøvinga, men jeg tenker på det nesten hver dag.
Det kan bli et langt år........:flau:

Lykke til alle sammen, jeg kommer vel mer på banen om et lite år tenker jeg. Ser for meg å ta ut spiralen i mai. :D (oi, bare 9 mndr til. :spermie: )

panda
01-09-2004, 08:39
Hei!

Har også to barn fra før og satser på å begynne prøvingen på nr. 3 til vinteren/våren. Skal ta ut spiralen neste uke jeg da....er ikke spesielt glad i den nemlig.

Følger også med litt i kulissene og har allerede begynt å glede meg til å sette i gang selv!!

Lykke til! Kanskje vi får det til samtidig.....