Vis full versjon : Hjelp......??
Nå er pulsen min i 120........Jeg har jo sett dere har skrevet at eggløsningstestene kan slå ut positivt ved graviditet.Jeg skal ha ikm på tirsdag.jeg har følt meg kvalm og uggen i to dager.jeg hadde ingen graviditetstest hjemme,men jeg hadde igjen en eggl.test.og den var POSITIV.Det er ikke noen apotek som er oppe før i morra.Hva tror dere??
Pernille
03-08-2003, 15:58
Det høres veldig lovende ut! Tipper det blir positivt på gravid-testen også, jeg!
Faktisk "skal" EL-tester slå ut ved graviditet pga. at LH og hCG er så godt som identiske hormoner.
Oj så spennende Anita!!
Lykke til og gi oss tilbakemeldind da:)
Hei :wave:
Dette var nytt for meg, men håper selvfølgelig at det stemmer at EL-tester skal slå ut ved graviditet.
Krysser fingre og tær for at du er gravid!
Gi en lyd når du vet da :)
Villevilde
03-08-2003, 18:47
Så spennende da... Krysser fingre for deg!!
Så gøy da!! :thumbs: Håper virkelig at det stemmer og at du får + på testen i morgen!
EL tester kan slå ut ved graviditet (men de må ikke nødvendigvis gjøre det) Ønsker deg lykke til - hold oss oppdatert!
Wow!!! Lykke til og husk å gi tilbakemelding. Her er mange her inne som bryr seg om deg vettu
Testet neg. i dag.....:shakehead Da må det iallefall bety at jeg har eggløsning? Men med 28 dagers syklus skal jeg ha mens i morra.skjønner ingenting jeg.Tror dere mensen blir forskyvet også?eller.......
Ellers så får dere.........:fin_dag2:
Mensen blir alltid forsinket dersom el har blitt forsinket...Dersom du hadde el igår eller idag, så kommer mensen (håper den ikke kommer da!) om ca. et par uker fra den dagen el var på.
Så kjedelig at det ble sånn da :comfort2: ! Bedre lykke neste gang, og det er sikkert lurest å teste med graviditetstest for å unngå falske forhåpninger.
Klemmer fra Donna :fin_dag2:
vi har iallefall kosa oss mye i går,og det blir vel litt kos i kveld også.
Det var synd Anita, men kanskje dere fikk en innertier nå da! ;)
Kanskje det skjedde noe (stress etc.) når du pleier å ha EL, og at det er derfor den ble forskyvi? Mens kommer mellom 12 og 18 dager etter EL. Håper den holders eg borte!
Det var synd, Anita :)
Krysser fingre for at du tester positivt om et par uker..
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.