PDA

Vis full versjon : En kort pause

Zorro
14-09-2003, 15:57
Hei alle gode jenter!

Jeg vil først si at jeg har satt veldig pris på å bli kjent med dere alle, og dere har blitt en viktig del av hverdagen min.
Jeg vil også takke dere for alle meldingene som kom inn under innlegget mitt om svigermor, det satt jeg stor pris på.

Nå er det slik at svigermor problemet fremdeles er der. Prøver så godt jeg kan, men det ser ut til at jeg ikke strekker til for alle. (og det er vel ikke meningen heller)

Jeg ser meg nødt til å ta meg en pause fra sidene her. Jeg er slapp og umotivert om dagen og ville heller ikke kunnet bidratt med noe positivt før jeg kommer meg over den kneika jeg står ovenfor nå. Derfor kan det ta litt tid før dere hører fra meg igjen. Men jo fortere jeg er tilbake, jo lettere har de problemene jeg har nå vært å løse, så jeg håper at jeg snart er tilbake igjen.
Det kan være at selvmedlidenheten jeg føler ikke er noe nødvendig, men for meg er den sterk og vanskelig. Og jeg har aldri opplevd å føle meg så hjelpesløs som jeg gjør nå. Kanskje jeg har godt av det, har alltid vært den sterke og lojale som hjelper alle. Men nå sitter jeg og drukner i min egen selvmedlidenhet med en stolthet som en løve......

Så da sitter jeg her barnløs, med familien til mannen min på nakken og nesten 10 kilo som jeg ikke hadde for et halvt år siden. Og det er bare jeg som kan løse dette her, og jeg er helt sikker på at jeg klarer det. Men jeg må bare ta tiden til hjelp, og bruke overskuddet til å få løst opp noen floker.
Godt at jeg har en mann jeg elsker over alt på jorden.

Jeg håper at det er mange som er gravide når jeg stikker innom igjen, jeg unner dere alle det.

Tusen takk til alle som jeg har blitt så godt kjent med, dere har vært en stor støtte.

Klem fra Zorro
-som aldri gir opp.......

Babe
14-09-2003, 16:24
Ønsker deg all lykke videre i livet og håper du finner ut av ting!

Husk at det som ikke dreper deg, gjør deg bare sterkere!!

:klem:

Tjorven
14-09-2003, 16:38
:leiseg:

Har förstått att du inte haft det så bra av det du skrev. Och att du inte varit så aktiv här i det sista.

Kommer sakna dig! :(

Hoppas vi hörs på sidorna här om inte alltför länge, ta god vara på dig!!!:nuss:

Skriver pm till dig...

silja
14-09-2003, 17:50
:klem: håper du finner ut av det og kommer deg opp igjen :kidoki: har lurt på hvor du har blitt av.. xxxfingrene for at det ordner seg for deg :vibba:

HanneG
14-09-2003, 21:43
Hei Zorro!
Jeg vil bare gi deg en kjempeklem og håper at alt du sliter med ordner seg for deg med tiden! Tenker på deg.

henni
15-09-2003, 09:31
Hei Zorro

Håper at du kommer raskt over denne kneika. Husk å ta vare på deg selv og ikke bare alle andre! Lykke til. Jeg skal sende deg alle de:vibba: jeg kan for at du kommer deg snart til hektene igjen

Stor :nussere:

Tonks
15-09-2003, 09:40
Vil bare gi deg en god klem jeg.
:klem: :stakar:

:grouphug:

Elinblu
15-09-2003, 12:31
Slutter meg til de andre: Ha det bra så lenge; jeg ønsker deg alt godt :klem:

Håper du finner en løsning! Det er sikkert sunt å ta en pause fra disse sidene (jeg har vurdert det samme selv...)

Du virker som en person som er vant til å sette andres behov og ønsker foran dine egne. Ære være deg for det, men husk å tenke på deg selv også! Det er utrolig viktig å jobbe for at du selv har det bra og trives, ellers vil du heller ikke greie å ta deg av andre på den måten du selv ønsker.

Klem fra Elinblu

Tossi
15-09-2003, 12:36
Veldig enig med Elinblu på alle punkter! Ønsker deg lykke til, håper å se deg tilbake her om ikke så lenge (eller enda bedre, på SM!).

Mange varme :klem:

xantippe
16-09-2003, 09:43
Vi gleder oss til du kommer tilbake, og da forhåpentligvis vi treffes på SM. Håper alt ordner seg for deg.

Lykke til

Ciao
16-09-2003, 14:46
Kjære Zorro, unner deg løsning på din vanskelige situasjon og alt godt, det har du fortjent!

Stor klem, og hjertelig velkommen tilbake når du føler deg klar!
Ciao

:mervink:

Tullejenta
16-09-2003, 22:53
:klem::stakar: :klem::stakar: :klem::stakar: :klem::stakar: :klem::stakar:

tenker masse på deg!

Klem fra Maja