PDA

Vis full versjon : noen som tar hvetekimolje??

to_snart_tre?
31-08-2004, 20:23
Hei alle prøvere!!

Jeg fikk et tips av en eldre, klok dame her en dag; vist du prøver å bli gravid må du ta hvetekimolje! En spiseskje for dagen er alt som skal til, sa hun..
Tenkte bare jeg ville tipse alle her inne om det samme..
Det kan jo ikke skade, kan det vel?

Så alle sammen; LØP Å KJØP!! (etterfulgt av mye :sex1: som fører til :fert: )

CurlyGirlie
01-09-2004, 00:10
Kjæledyrene mine elsker det, men det stinker ****. en ting er å få i seg grapefruktjuice, men hvetekimolje...! Blir litt småkvalm ved tanken. Finnes det andre typer for mennesker enn de som selges i dyrebutikker forresten? Eller er det samme greiene???

to_snart_tre?
03-09-2004, 16:07
Det selges i helsekostforretninger... Finnes også i kapsler forå unngå lukten :nikker:
Men jeg liker ikke lukten selv, men jeg tenker bare på at det hjelper meg i å bli :gravid: , og da er det plutselig ikke så værst lenger :blunke:

:findag: og :lykke: til med :sex1: !!

CurlyGirlie
03-09-2004, 19:56
Høres bra ut uten lukt! :nikker:
Skal prøve jeg også. ALT for en :baby: !
Takker for tipset! :) I tillegg får man visst pent hår av det.
(Er forresten bilde av dyr på den flaske vi har, så den er sikkert ikke ment på oss mennesker uansett)

:klemme:

mooly
05-09-2004, 02:00
Takk for rådet! Det skal jeg prøve.

GlaKatta
05-09-2004, 13:34
Mulig jeg er på jordet nå, men tror dere kan bytte ut hvetekim oljen med BioE vitamin kapsler som man får kjøpt på apoteket. Pakken er bronsefarget og inneholder 60 kapsler a 350 mg. Det var det helsekost mannen sa til meg hvertfall.

Jeg tar en sånn, en bidronning gelee kapsel og folsyre hver dag jeg.

Klem fra GK

Bøllemø
29-09-2004, 06:28
Er ikke hvetekimolje E-vitamin? Tar kapsler med E-vitaminer, den typen med en blanding av de ulike -ferolene, for de skal visst være best leste jeg en gang...

Salt
29-09-2004, 09:50
Jo, Det er E-vitamin.Jeg har tenkt å bruke det UTvortes jeg, for det skal visst være godt mot strekkmerker.Men det skal og være sunt å bruke i mat og div...Men LUKT ? Min lukter IKKE i det hele tatt...en helt gul olje kjøpt på helsekosten...

CurlyGirlie
03-10-2004, 02:12
Jo, Det er E-vitamin.Jeg har tenkt å bruke det UTvortes jeg, for det skal visst være godt mot strekkmerker.Men det skal og være sunt å bruke i mat og div...Men LUKT ? Min lukter IKKE i det hele tatt...en helt gul olje kjøpt på helsekosten...
Den dyrene har er brun, seig og stinker. Tydeligvis veldig forskjellig fra den for mennesker. :-)

Rot
03-10-2004, 13:36
Kjæledyrene mine elsker det, men det stinker ****. en ting er å få i seg grapefruktjuice, men hvetekimolje...! Blir litt småkvalm ved tanken. Finnes det andre typer for mennesker enn de som selges i dyrebutikker forresten? Eller er det samme greiene???Hi hi du er jo litt søt da!
Ville helst ikke kjøpt det i dyrebutikk :blunke:

CurlyGirlie
03-10-2004, 14:27
Hi hi du er jo litt søt da!
Ville helst ikke kjøpt det i dyrebutikk :blunke:
He he! Tar det som et kompliment jeg. :-) Ville ikke drukket den som er kjøpt i dyrebutikken nei. Lurte jo mest på om det var samme brune, illeluktende guffa for mennesker. Har ikke kjøpt menneskehvetekimolje enda, men har jo i hvert fall fått vite at det heldigvis ikke ser og lukter likt for mennesker og dyr.

Vilblimamma
03-10-2004, 17:53
SPM mitt er hvorfor det hjelper på :fert: ...

nokfornå
04-10-2004, 15:26
SPM mitt er hvorfor det hjelper på :fert: ...
også mitt spm.:nikker:

to_snart_tre?
04-10-2004, 22:46
Eggene skal vist bli mer "vennlige" overfor de små soldatene av det.. Er i alle fall det jeg har fått av info..:blunk:

nokfornå
06-10-2004, 17:26
Da er jeg strax:svisj: etter hvetekimolje

Thyresse
06-10-2004, 17:46
Jeg har kjøpt hvetekimolje på apoteket (til å spøre inn magen med) og den er helt luktfri. Visste ikke at man kunne spise den også, men det er jo fint det...

Tidl. bruker
06-10-2004, 21:07
Hmm, mye rart man aldri har hørt før.

B.Kiddo
15-07-2005, 13:11
gammel diskusjon dette men.jeg fikk beskjed å ta to skjeer om dagen (ikke på likt) og mannen skal ta en.

dette skal hjelpe :spermie: til å bli bedre og det samme med egga våre