PDA

Vis full versjon : Tips For Å Bli Gravid!!

Tulia
01-09-2004, 18:09
Et lite tips til de som vil bli gravide...

Jeg har prøvd å bli gravid i snart 2 år, og det er ikke lett.

Nå fikk jeg et rart tips av mitt søskenbarn, 2 av hennes venninner hadde strevd i over 1 år uten resultat. De ble anbefalt av en annen venninne å ta slimløsende hostesaft, det skulle visstnok hjelpe av alle rare ting. Begge ble gravide etter 3 mnd, deretter prøvde et annet vennepar av mitt søskenbarn dette tipset, de hadde prøvd i 2 år, og da hun tok slimløsende hostesaft, ble de også gravide i løpet av 3 mnd!!

Jeg synes at det høres rart ut, og fortalte det til min venninne som nå er 6 mnd gravid... hun gikk rett i tenkeboksen og utbrøt plutselig at dette var helt rart, hun hadde også tatt slimløsende hostesaft da hun ble gravid ( og de planla ikke å bli gravide en gang)

Jeg har nå kjøpt meg slimløsende hostesaft, men kun brukt det en uke... om det er noen sammenheng her vet jeg ikke, men alt er jo vært et forsøk å prøve... eller hva!!

Lykke til alle sammen, hilsen Tulia :mumse:

Jeanie
01-09-2004, 18:32
Dette er et velprøvd kjerringråd! Hostensaften (slimløsende) gjør det lettere for sædcellene å svømme dit de skal fordi slimet i skjeden og oppover i livmor/eggledere blir tynnere. Du trenger ikke å ta hostesaft hele tiden. Ta den i dagene rundt EL.

Lykke til :kryss:

Tulia
01-09-2004, 18:53
Hei Jeanie :negativ:

Ja jeg kan tenke meg at det er et velkjent kjerringråd, men jeg hadde aldri hørt om det før nå, og jeg har prøvd i snart 2 år... så jeg ville bare dele rådet mitt med andre som ikke har hørt om at slimløsende hostesaft kunne hjelpe...

Leste nettopp dette også:

"Slimløsende hostesafta gjør EL slimet tynnere, grapefruktjuice gjør at det blir mer EL - slim.

Grape fruktjuice bør du begynne med 10-7 dager før EL.

Solvipect er en type hostesaft du kan bruke, husk bare å se at den er slimløsende.
10-7 dager før EL."

Hilsen _Tulia :lykke:

Tidl. bruker
29-09-2004, 10:47
Dersom det er bra å drikke grapefruktjuice, er det ikke enda bedre å spise en grapefrukt? Selve frukten, altså...:undrer:

månestråle
29-09-2004, 23:01
Du store kineser!!!!

Nå skal det drikkes slimløsende hostesaft her, jenter!!!
Jeg er på dag 9, så i morgen er det sporenstreks til apoteket for å kjøpe hostesaft. :svisj:

Øver meg på litt "slim-aktig" hoste som jeg kan overbevise apotekeren med!

Da blir det vel barn i den 14. pp, da..!!:birth:

Lousiana
30-09-2004, 08:58
Bisolvon er også et alternativ. Det er ikke hostesaft, men slimløsende for de med slimhoste. Fås som tabletter og som dråper en kan blande med juice o.l.

linda85
30-09-2004, 13:50
Det hørtes ikke dumt ut gitt!!!!

Jeg har gått på det for en stund siden...begynte vel for en mnd siden... Å hadde 2 flasker med slimløsende hostesaft,pga jeg var så plaget med slim i halsen....! At jeg brakk meg.. Nå har jeg gått 2 uker tror jeg uten... Å i dag er jeg kvalm.....! :skratte: Dette er morro dere!!!!!!!!

Håper på det beste jeg da!!!!!:nikker:

Cae
30-09-2004, 17:33
Dette skal ikke bli uprøvd!!! Starter med hostesaft nå!!!
Men hvor mye skal jeg drikke??

linda85
30-09-2004, 17:38
det står på pakningen...

10ml / 1 barneskje

mooly
30-09-2004, 22:34
Har faktisk begynt med hostesaft i dag jeg også! Håper så inderlig at det skal virke.......!

Shipui82
30-09-2004, 23:27
Kanskje dette må prøves... :undrer:

Skal vurdere det.. er jo bare i 4.pp, men vil ha :baby: så fort som mulig!! :vilha:

månestråle
02-10-2004, 01:39
Jepp, hostesaft ble kjøpt inn i går, og jeg har allerede tatt seks doser! :sulten:

Dette tipset har jeg VELDIG tro på!
Er MYE mer nøye med å ta hostesaften min nå enn disse forbaskede folat-tablettene! :sparke: