PDA

Vis full versjon : to drink or not to drink

Jenimar
03-09-2004, 14:34
Dette var vår første pp og jeg vet ærligtalt ikke om d klaffet.( var litt usikker på el-slim og alle de andre el tegnene...nytt for meg!) Føler meg selvsagt gravid som bare d, "alle"symptomene raser rundt i kroppen min,men vi vet jo alle hvordan kroppen vår kan lure oss. (Og at d er for tidlig å merke noe) Får masse familiebesøk i helgen.søsteren min kommer i dag og da har hun snakket lenge om hvor vi skal dra ut og hva vi skal gjøre. Jeg har ikke lyst til å fortelle henne at vi prøver...hva skal jeg gjøre? skal jeg drikke litt sammen med henne??? bare5-6dager siden eggløsning i grunn,hva er sjansene for at alkoholen vil påvirket fosteret (hvis d har klaffet da)??? Plis svar!!!!!!!!!

Frøken
03-09-2004, 15:02
Aner ikke hva sjansen er for det jeg, men Må du absolutt drikke da?
Og i tilfelle ville jeg evt max tatt en øl, drukket den sakte, og kommet med en hvit løgn om hvorfor du drikker så lite!

Lykke til med graviditet!

Linni
03-09-2004, 15:42
Heisann

Fosteret har *bare * så vidt festet seg, og har den det har den ikke fått morkake ennå (den lever på seg selv)
Men kan du ikke bare si at du orker ikke å være fullesjuk dager der på pga du skal det og det.
Eller kanskje dere kan gå på kino for det er jo mange bra filmer der.
Eller sitter hjemme med god mat og et spill

Lykke til uansett hva du gjør