Vis full versjon : Min bedre halv del
Min bedre halvdel har en heks av ei x kone.
vi har vært sammen en stund nå men kan ikke fortelle meg hva han føler for meg pågrunn av det hespetreet av ei x kone. hun ødelegger han med å kreve alt av han.
han har enn¨ikke sagt hva han føler, han har ikke sagt at han er forelsket, jeg er lei av å lese tankene hans og gjette.
jeg gjør alt for han. vasker klærne hans lager mat til han når han kommer hjem fra jobb. jeg reiser til han ganske ofte og da må jeg sitte 1 time på toget ( ikke at det gjør noe) jeg gjør alt for at han skal ha det bra, men hva får jeg tilbake: du er snill du. jeg gjør alt, men pågrunn av henne så har ahn fått en sperre, hun forlot han. han har kommet over henne, men er redd for å stole på kvinner.
noen som har noen tips eller har vært der selv???
kan godt hende at sammenhengen er litt rar men jeg er bare ganske frustrert og tenker ikke over hva jeg skriver..
Tidl. bruker
05-09-2004, 09:18
Hei kjære deg!
Det høres ikke helt enkelt ut dette.Jeg kan ikke si hva du skal gjøre,for jeg har ikke vært i en sånn situasjon selv.Det er vel kansje forståelig at han har litt problemer med å stole på kvinner etter at X-gikk ifra han.Kansje trenger han bare tid.Har du fortalt han hva du føler,og hvordan du opplever dette?
du skriver at x-kona krever allt av han,kan du få han til å bryte kontakten med henne?Eller er det kansje en grunn til at de må ha kontakt.
Du skriver at du gjør allt for ham.Du høres snill og omtenksom ut!Det kan ikke være enkelt når du ikke får noe tilbake.Men pass deg så han ikke tar deg som en selvfølge.Og utnytter deg.La han jobbe litt for forholdet.Men det er kansje ikke så enkelt.
Jeg ønsker deg lykke til !!Håper det ordner seg for dere!!
KLÆM ifra meg..
Uff..
Det høres ikke ut som noen optimal situasjon for dere, men har du prøvd å sette deg ned og prate rolig med ham? Fortelle at det plager deg at x-kona "beslaglegger" ham til tider?
Og at du gjerne kunne ønske deg noen indikasjoner på at han elsker deg?
Sorry, men jeg er ganske hard på sånne ting. Det er vanskelig å stole 110% på et menneske, men det er virkelig verdt det.
Javel, man risikerer å bli såret, men jeg har større tro på at man går glipp av mye hvis man distanserer seg for å unngå nettopp det.
Håper det ordner seg for dere - og at x-kona snart innser at hun er nettopp en x!
:comfort:
:klemmer:
Uff..
Det høres ikke ut som noen optimal situasjon for dere, men har du prøvd å sette deg ned og prate rolig med ham? Fortelle at det plager deg at x-kona "beslaglegger" ham til tider?
Og at du gjerne kunne ønske deg noen indikasjoner på at han elsker deg?
Sorry, men jeg er ganske hard på sånne ting. Det er vanskelig å stole 110% på et menneske, men det er virkelig verdt det.
Javel, man risikerer å bli såret, men jeg har større tro på at man går glipp av mye hvis man distanserer seg for å unngå nettopp det.
Håper det ordner seg for dere - og at x-kona snart innser at hun er nettopp en x!
:comfort:
:klemmer:
Det er ikke at hun beslag legger han, men alle vet hva norske lover sier, deling deling og atter deling. de har ikke noen barn sammen og det er jeg glad for hannse del.
jeg har sagt at jeg elsker han men han sier at han ikke vet hva det ordet betyr lengere. jeg prøver å ungå å snakke om følelser med han. ja jeg har fortalt han hva jeg føler både rett til og sånne små koselige lapper.
jeg har tenkt flere ganger at jeg ikke orker dette mer fordi han ikke klarer å åpne seg, men holder fortsatt ut. jeg er ingen tankeleser og er ikke tenkt til å starte med det heller. dette er min siste natt for denne gang for jeg jobber natt for øyeblikket, så i morgen da jeg treffer han igjen og ikke har sovet så kanskje min vrede kommer ut.
jeg føler jeg er sint på han hele tiden fordi jeg gir og gir og gir men ikke noe tilbake. han sier han er glad i meg, men det er ikke nok. jeg trenger komplimanger også. det høres ut som jeg har det veldig vondt men jeg har ikke det skulle bare ønske at det ble oss nå ikke oss og x kona med krav og humøret hans. jeg vil se han glad. :elsker: :tenker:
Hvis dem ikke har barn sammen og hun holder på sånn som hun gjør hvorfor bryter han ikke kontakten med henne? Desverre hvis han lar henne holde på sånn så kommer du til å bli såret det virker som hun vil ha kontroll og hun håper vel att han er gla i henne men hun ikke mener noe med det, jeg ville velge og sette noen krav til han ellers er jeg redd du kommer til å bli utnyttet av han.
Ønsker deg i hvertfall lykke til det synes du fortjener bedre behandling som så :comfort:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.