Vis full versjon : Planer å adoptere til våren ?
Vi har bestemt oss for å adoptere hvis vi ikke lykkes med det siste prøverrøsforsøket. Vi tenkte å sende inn papirene til våren. Går noen andre med samme planer ?
Elias
Ja, vi tenker på det. Vi har riktig nok ikke vært igjennom IVF, men vi vet ikke om vi orker mer etter 5 års prøving og to SA. Skal til hydrolaparoskopi i oktober, så tar vi det derfra.
Dere får ha lykke til med siste forsøk! :kryss:
04/01-05 Vi er i gang med IVF. Planene om adopsjon er foreløpig lagt på hylla.
blomsterpiken
06-09-2004, 23:28
Vi har tenkt å starte adopsjonsprosessen etter nyttår dersom det ikke skjer noe snart. Det tar jo tross alt 2 år før man kan evnt. hente et barn.
Vi er ganske slitne etter 4 SA siden juni 2002 så håper det går bra neste gang. Men jeg er snart 34 og blomstermannen er 39 så tida går fort:-(
Men vi har ikke gitt opp riktig enda:lykke:
Lykke til til dere andre:kryss:
Første gang eg er inne på dette forum, holder på med prøverør. Eg har liksom klamret meg til å få føde egne barn. Har jo tenkt litt på adopsjon, men har liksom ikke følt at det har vært riktig for meg, men har bare ett forsøk igjen og eg har nå merket at tanken for adopsjon føles faktisk riktig for meg:hyper: . Vi skal til Finland å ta siste forsøk i februar, går det dårlig, så vil vi adoptere, vi kommer til å prøve å adoptere fra Russland, så vi har ikke all verdens tid. Eg blir 33 år mai, mann 34 i år.
Tanken om å adoptere er kjent for oss. Vi hadde kommet ganske langt i vår forrige prosess da vi (til vår enorme overraskelse) ble gravide med lille-bajasen vår. Dersom vi ikke blir gravide igjen innen sommeren tror jeg vi starter opp på nytt!
Ja!!
I mars kommer dama fra kommunen og da er vi offisielt i gang. Må få sanket sammen papirer innen den tid, og få sendt inn søknad til Inoradopt som vi har valg. Landet vi har "peilet" oss inn på er Kina, så vi går et spennende år i møte.
Micro
Mariell77
05-02-2005, 08:57
Ja!!
I mars kommer dama fra kommunen og da er vi offisielt i gang. Må få sanket sammen papirer innen den tid, og få sendt inn søknad til Inoradopt som vi har valg. Landet vi har "peilet" oss inn på er Kina, så vi går et spennende år i møte.
Micro
Lykke til :klemmer: Har selv en godgutt fra Colombia! En kjempeflott måte å få barn på :jupp:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.