PDA

Vis full versjon : Bryllupsideer - hjelp ønskes!

Mandarin
05-09-2004, 14:21
Jeg og mandarin-mannen skal gifte oss neste år, omtrent på denne tiden - hvis det da ikke kræsjer med evnt graviditet og fødsel (baby er 1.prioritet her!). Men vi har dårlig med ideer til hvordan vi skal gifte oss! Vi har ikke lyst på stort bryllup, det blir maks 30 gjester. Vi tenkte på utlandet, men pga sykdom er det et familiemedlem som helst ikke skal fly, så det setter litt begrensninger på hvor i utlandet det kan bli. Norge er absolutt også aktuelt. Vi vil ha et bryllup som ikke er så altfor elegant og høytidlig. Er det noen som kan hjelpe oss med ideer? Alt er av interesse :nikker: !

heie
05-09-2004, 14:46
Hva med å bare ta med forlovere å gifte seg på en ambassade å så ha selskap for de nærmeste når dere kommer hjem?

Det er planen vår.Vi vil gifte oss i ambassaden i roma!

linda85
05-09-2004, 15:42
http://www.dittbryllup.no/

gå inn på den siden.. Kanskje du finner noe :nikker: Var inne på siden i går jeg.. Syns det står mye nyttig der :)

lykke til!

Ekorn
05-09-2004, 16:32
Hei Mandarin! Vi sitter med samme utfordringen her også! Men vi har tenkt å ta det i løpet av året her - og enda er vi ikke sikker på hvordan vi vil ha det!

Den tanken som er mest nærliggende er Tinghuset i Oslo el Trondheim, og så middag med de nærmeste på en restaurant. Jeg drømmer litt om å fly til utlandet for en romantisk weekend allerede samme dag... Vi får se!

Lykke til med dine planer!

Malin
05-09-2004, 16:36
Sitter og holder på å styre med det samme vi også.
Tror at det blir å ta med seg noen få utvalgte til Hawaii for vår del, og ha fest for familier og venner når vi er vel hjemme igjen.. Litt mindre formelt og ikke så stivt.
Vi er ikke så glade i oppmerksomhet, og ønsker ikke no store greier og masse styr og stat rundt oss liksom.

Så noen satt inn link til Ditt Brylupp, der inne er det veldig mange gode ideer osv.
Så ta deg en titt der du...

Baby_Angel
05-09-2004, 19:10
Hva med å bare ta med forlovere å gifte seg på en ambassade å så ha selskap for de nærmeste når dere kommer hjem?

Det er planen vår.Vi vil gifte oss i ambassaden i roma!
Det har vi oxo tenkt på:nikker: Pakk sakene og fly feks ned til et eksotisk land. Så viss dere heller har lyst så kan dere jo ha en "liten" fest med familie og bekjendte når dere kommer heim igjen:nikker:

Mandarin
05-09-2004, 19:14
Vi har vært innom tanken på å reise vekk med forloverne, og så heller ta en fest etterpå hjemme. MEN, når den ideen ble lagt fram for mine foreldre så så jeg en enorm skuffelse i pappas ansikt, selv om han forsøkte skjule det og være positiv til ideen vår. Så det er helt uaktuelt for oss å ikke ha foreldrene med... Vi får vel bare fortsette å vri hjernene våre en stund til og se om vi kommer på noe lurt!

Malin
05-09-2004, 19:56
Vi skal ha med oss forlovere m sine kjære, foreldrene våre, og søsknene våre vi. Må ha dem der rett og slett.. Hadde ikke blitt det samme uten..
Koster jo så klart, men pappa skal iallefall betale en god del. Og uansett blir det billigere enn et "vanlig"bryllup m fest og bryluppsreise.
Hvis du søker litt i kvasir eller det du liker best på bryllup så finner du nok mye av ideer osv. Det gjorde iallefall jeg.
Ellers kan du skrive inn spørsmål osv på DittBryllup sin hjemmeside, som sikkert kan være behjelpelige m å komme m tips og ideer.

to_snart_tre?
06-09-2004, 00:03
En ting er i alle fall sikkert er at selv om vi bor i kalde norge, så har landet vårt noen fantastiske strender! Spess på sørlandet.. Ha en koselig og intim sermoni på en sørlandsstrand med bare familie til stede.. Lag en "himmling" der du og mannen i ditt liv kan stå under å bli smidd i hymnens lenker.. La din far få gleden av å følge deg opp (min far satte i alle fall enormt stor pris på det...) Gift deg i en lett og lufting, hvit sommerkjole, uten sko med sand mellom tærne.. Sitter å ser det for meg.. Vist jeg og mannen min skal førnye løftene våres en gang i fremtiden, er det sånn jeg vil gjøre det.. :elsker:

Starlight
06-09-2004, 00:54
Gift deg i en lett og lufting, hvit sommerkjole, uten sko med sand mellom tærne..
Høres veldig romantisk og flott ut ja :rørt:

linda85
06-09-2004, 08:50
hørtes hærlig ut.... :cool: