PDA

Vis full versjon : Kanskje et dumt spørsmål..

Celeena
07-09-2004, 23:13
Det er leeeenge siden jeg har vært aktiv her på SG nå. Kjenner jo igjen noen av dere fra tidligere, men vet liksom ikke helt hvordan "stemningen" er her inne lenger. Jeg prøvde i 4 år før lille Emily endelig klorte seg fast for snart et år siden. Hun er nå snart 3 måneder :rørt:. Men jeg husker fra tiden som barnløs at jeg var noe følsom på det at andre fikk barn. Ikke at jeg ikke unte dem det, men det gjorde så vondt for min egen del. Syntes det var vondt når andre prøvde å "prakke" sine barn på meg. Ble så veldig oppmerksom på min egen barnløshet da. Vel, for å komme til poenget. Det jeg lurer på er bare om det er greit at jeg legger bilde av Emily i signaturen min..? :flau: Jeg har bilde av henne i signaturen min både på SM og NM, og lurte på om jeg kunne legge det samme her...

Celeena
07-09-2004, 23:16
Jeg har jo allerede lagt henne som avatar, da... :flau:

mokki
07-09-2004, 23:35
hei, og velkommen tilbake....
jeg er sliter men kan alikevel bare snakke for min egen del. det plager ikke meg at du har bilde av din nydelige baby i avataren din. når det gjelder signaturen så syns hvertfall jeg at det er greit med linker til bilder, hjemmesider ol.
anbefaler deg egentlig ikke å legge bilde av henne der, ikke fordi det vil støte meg, men rett og slett fordi vi sliter med at sg går så tregt for tiden. med så lite info/bilder som mulig i signaturen så letter vi trykket på serveren, og dermed får et sg som fungerer (hvis ikke jeg har missforstått pernille helt...)
så godt å høre at det går an å lykkes selv om man er sliter.
du har en nydelig skatt!!!!
klem fra mokki

Starlight
07-09-2004, 23:56
Plager ikke meg, kjempesøt var hun :wow:

Tidl. bruker
08-09-2004, 08:59
Hei! Husker du meg? :juhu:
Det var et kjent navn som dukka opp her ja - alltid koselig å få dere tilbake som prøvere igjen. ;)
Alt med måte er vel mottoet her? Svære prangende signaturer skulle vel dempes noe, men det gjelder jo alt slags innhold for å redusere presset på server ja. Og det er vel flere her som har barna som avatar? (Hun var kjempesøt! :hjerter: ) De funker vel som inspirasjon for oss også? :blunk:
Håper du ikke må være her så lenge denne gang da!

Maddy
08-09-2004, 09:43
Nydelig bebis du har, kjenner det røsker godt i eggstokkene nå. Nydelig hjemmeside også. Skulle ønske vi tok like mange bilder på føden, men noen har vi + videofilm da :nikker:

Dolci
08-09-2004, 10:11
[font=Comic Sans MS]Det var et kjent navn som dukka opp her ja - alltid koselig å få dere tilbake som prøvere igjen. ;)
Alt med måte er vel mottoet her? Svære prangende signaturer skulle vel dempes noe, men det gjelder jo alt slags innhold for å redusere presset på server ja. Og det er vel flere her som har barna som avatar?

:nikker: signerer denne jeg, det er mange som har barn som avatar, men underskriftene skulle vel dempes.
Hun var virkelig nydelig, Celeena! Håper du slipper å være her like lenge denne gangen. :kryss: fingrene for deg!

annalovinda
08-09-2004, 10:23
... når det gjelder signaturen så syns hvertfall jeg at det er greit med linker til bilder, hjemmesider ol....
....anbefaler deg egentlig ikke å legge bilde av henne der, ....rett og slett fordi vi sliter med at sg går så tregt for tiden. med så lite info/bilder som mulig i signaturen så letter vi trykket på serveren, og dermed får et sg som fungerer....
Forhåpentligvis får et SG som fungerer. Det går sinnsykt tregt her innimellom. :nikker:
Om du vil ha bilde av snuppa i signaturen, så gjør det i alle fall lite, slik at det ikke blir så prangende (og resurskrevende). Ellers synes jeg du har en god løsning med bilde i avataren og lenker i signaturen. Om noen vil se mer, kan de jo bare klikke seg inn og titte, ikke sant?

Velkommen tilbake forresten, og lykke til med nestemann! ;)

Celeena
08-09-2004, 14:33
Takker for svar til dere alle! Og koselig at noen fremdeles husker meg :klemme:

Jeg lar signaturen være som den er, jeg. Jeg vil jo nødig gjøre SG enda tregere. Dessuten holder det nok med bildet i avataren og med linkene i signaturen :nikker:

Krisa
09-09-2004, 19:28
Kjempenydelig jente du har!!!!
Koselig med sånne avatarer synes jeg..!:nikker:

Håpefull73
11-09-2004, 01:01
Jenta di er kjempesøt! Plager ikke meg at du har barn fra før, og at du stolt vil vise henne fram!

Stjernemix
11-09-2004, 07:35
Kjempenydelig jente du har!!!!
Koselig med sånne avatarer synes jeg..!:nikker:

Det syns jeg og :klemme:
Å jenta di var bare kjempeskjønn:)

Maysen
11-09-2004, 11:08
Synes det er bare koselig med slike bilder.Og jenta di er jo utrolig nydelig.

velkommen tilbake på SG...Håper det blir en kort opplevelse her...
klemmer fra:klemme: