PDA

Vis full versjon : kunne noen gitt meg noen tips??

Lynni
08-09-2004, 21:48
Føler meg litt hjelpesløs for tiden... hvis det kan være det rette ordet??!! Vi har forsøkt å få :baby: i ett år nå og det ser ikke ut til at det skjer noe ennå... vi har begge sjekket oss og det ser ikke ut til å være noe galt, selvom jeg kun hadde vanlig undersøkelse hos gyn. Vi er enige om å ta det med ro og ikke stresse oss opp, men etter at 2 gode vennepar har blitt gravide veldig raskt har tankene begynt å kverne endel! Noen gode tips fra noen?? flotte sider dette her :nikker:
tenker også på alternative metoder....

maya80
08-09-2004, 21:51
Du kan jo begynne å tempe får å finne ut når du har EL eller teste om du har det

Lynni
08-09-2004, 22:20
takk for svar!! tempet for et par mnd siden bare for å sjekke om det var tegn på EL og det tydet på det... holder påmed EL tester nå for å få helt oversikten...
:kryss: og håper noe skjer snart:nikker:

Blondie
09-09-2004, 09:18
Hei kjære deg!
Skjønner fortvilelsen din, men jeg har ikke vært i samme situasjon foreløpig - vil bare si hva jeg ville gjort..

Jeg ville rett og slett bestilt time hos fastlegen min og fortalt ham rett ut at jeg var bekymret, men at jeg ikke ville begynne å stresse ennå. :snill:

Vet ikke hvordan du føler fastlegen din er, men min ville hvertfall da prøvd å finne ut alternative ting for å finne ut hvorfor det er sånn.
Mange her inne har jo også prøvd alternative medisiner med hell, så det kunne kanskje være en tanke??

Ønsker dere alt godt og at dere ikke trenger noen tips - men at alt ordner seg helt selv, snart!! :comfort:
:lykke:

:klemmer:

Lynni
09-09-2004, 14:39
hei blondie!! har bestilt time hos homeopat i dag og håper det hjelper :nikker: ! Har også tenkt på fastlegen og føler at det fort kan bli veldig "stressende" med eventuelle undersøkelser o.l,selvom vi forsøker å ta det med ro. Men, forstå meg rett - vi ønsker oss virkelig :baby: selvom jeg ikke helt er helt klar for legen ennå....

så det kan jo hende jeg tar meg en tur dit også hvis ingenting skjer!
takk for råd og trøst :findag: