Vis full versjon : Nå er jeg glad.....!!!!
Hadde en liten samtale med min kjære i går kveld og da sa han seg faktisk villig til å begynne prøvingen i desember:woohoo:
Det er bare helt rått for han var i utgangspunktet fullstendig negativ til å få flere barn (vi har en sønn på 2 1/2 år).
Så da blir det kanskje bebis på meg igjen neste høst da..!?!
Tenk om tre måneder er vi igang igjen!!!!! Jeg er bare helt i ekstase nå!
Begynte å tygge folsyre igår og skal virkelig gjøre meg klar til den lille spiren som forhåpentligvis kommer til meg. :baby:
Beklager at jeg tar litt av, men dette betyr så vannvittig mye for meg!!!!:happycry:
Ønsker dere alle en fantastisk kveld!!!!!
Masse glade klemmer fra
Så bra, Krisa! Håper du raskt blir gravid når dere starter prøvingen!
:klemme:
Tidl. bruker
09-09-2004, 19:38
Hei!
Lykke til med prøving! Håper du får :Positiv: raskt!
hei hei!!
lykke til med prøvingen når den tid kommer!!!
håper du får en rask :Positiv:
Tidl. bruker
09-09-2004, 19:46
Så flott!!! Skjønner at du er i ekstase, for det var jeg også i begynnelsen av juli da min kjære mann sa seg villig til å prøve å få til et barn sammen. Han har 3 gutter fra tidligere forhold og jeg har 2 gutter fra før. Altså har vi ingen sammen! Vi giftet oss i august og vi har prøvd siden slutten av juli, så nå krysser vi fingrene og håper det går fort! IKM 19.09. :kryss:
Drysser litt både for deg, meg og alle andre....
Så gøy det skal bli lage en liten til :sex1:
Håper det går fort!
Tidl. bruker
10-09-2004, 09:22
Så bra! Lykke til! :lykke:
Så utrolig gøy, Krisa! :kryss: fingrene for dere, og håper det ikke tar lang tid før spiren sitter.
Lykke til :lykke: :lykke:
Juli-jente
10-09-2004, 09:38
Så flott!!
Gratulerer!
Lykke til med prøvingen!! :kryss: :lykke:
Så bra!
Lykke til med prøvingen.
Tidl. bruker
10-09-2004, 11:55
Så gøy! Ønsker dere all lykke til når desember kommer :kryss:
så koselig Krisa!!!:kryss: og lykke til med prøvingen! håper dere slipper å vente så lenge på en liten :babyjente eller :babygutt: !!
:lykke:
Flotte greier!!!
Lykke til!
Det var gode nyheter!! Gratulerer!!!
Lykke til med :sex1: og jakten på:fert: . Håper du får en :baby: til høsten!!
Hilsen jsv
Baby_Angel
10-09-2004, 16:46
Så koslig:nikker: det var kjekt å høre!
Masse :kryss: til med prøvinga:klemme:
annalovinda
13-09-2004, 23:38
Velkommen skal du være!
* Om du lurer på noe på SG, gå til Forumet Datahjelp og spørsmål om forumet (http://www.snartgravid.com/plassen/forumdisplay.php?f=17). Der kan du lese om ting andre har lurt på før deg.
* Du kan også bruke FAQ (http://www.snartgravid.com/plassen/faq.php?)'en vår for å finne ut mer.
* Finner du fortsatt ikke svar på det du lurer på kan du prøve søkefunksjonen. Den finner du på den ferskenfargede linjen over innleggene, ganske langt til høyre. Du må være innlogget for å se den.
Du bør kunne finne svar på det aller meste med de tre alternativene!
Er det fortsatt ting du lurer på så ikke vær redd for å spørre. Det er mange hyggelige og kunnskapsrike jenter her som gjerne svarer når de har noe å bidra med, men sjekk ut de andre mulighetene først...
Når vil prøve ut noe uten å lage eget innlegg kan du teste av hjertens lyst på Testforumet (http://www.snartgravid.com/plassen/forumdisplay.php?s=&daysprune=-1&f=16).
Så fint Krisa!!!
Håper det går fort, og at spiren biter seg fast!!!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.