Vis full versjon : er dette normalt
Uregistrert
16-09-2003, 19:49
bare lurer på om det er normalt at det renner så mye ut etter sex, føler at jeg må rett på do slik at det ikke skal renne ut i sengen, føler og at det minsker sjansen for å bli gravid,
Ja det er normalt!
Det kommer helt an på hvor mye "smøring" du har selv og hvor mye sperm som kommer.
Det vil altid renne ut litt, men husk at i hver dråpe er det mange tusner av små :spermie: som svømmer til målet så det kommer noen dit det skal uansett!
Men det lønner seg å prøve og ligge rolig litt før du reiser deg:)
He he, jo da det er nok sånn gitt.... ;) Hvis du leser rundt på disse sidene står det om folk som ligger med bena opp etter veggen med pute under rumpa osv, osv. Har prøvd det selv, men det er ikke veldig behagelig. En lett tilgjengelig dorull på nattbordet kan uansett anbefales!
Lykke til!
Lis
annalovinda
17-09-2003, 00:49
Her i gården bruker vi håndklær. Før soldatene rekker å stikke av putter jeg et lite håndkle mellom beina, og der ligger det hele natten. Enkelt og ikke noe søl.
Bruker også hånkletrikset :blush:
Men hvis man ikke føler for å ligge med alt guffet hele natta, er det nok ikke noe problem å ta en do- eller dusjtur etter en liten stund. Bare gi svømmerene en halvtimes tid (gjerne med beila opp) til å komme seg et stykke på vei innover. Det som renner ut etterpå da, er stort sett bare væsken de kommer i - de spreke gutta er allerede langt avgårde og kan ikke renne ut igjen...
Pernille
17-09-2003, 09:35
Jeg brukte man-tager-hva-man-haver-varianten av håndkle-metoden da vi prøvde å lage minstemann. :p Håndkle, dopapir, brukt t-skjorte, brukt boxer, brukt olabukse, whatever... Ett fett så lenge det var noe der som hindret det i å renne ned på lakenet.
Nå for tiden spretter jeg opp og dusjer etter sex, sitter på huk i dusjen og "trykker" dem ut igjen. :p Vi HATER begge to å ligge på den våte flekken!!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.