PDA

Vis full versjon : mensplager og behandling mot det

annemede
16-09-2003, 21:21
Hei, jeg er bare så sinnsykt plaget med menssmerter, og har fått piller mot det, (det blir bare verre og verre for hver måned). Også har jeg så utrolig vondt et par uker før mens, etter mye om og men, og mange uregelmessige sykluser har jeg funnet ut at det er EL smerter, men det er så utrolig vondt at jeg ikke klarer å strekke meg ut, så dumme meg har tatt smertestillende... :trist2: Gjett hva bivirkningene var da? Til dels store skader på et evt foster både i 1. og 2. trimester, pillene heter Cataflam, har noen noe god erfaring med piller som ikke gir slike bivirkninger, blir litt skeptisk til å ta dem i tilfelle det ikke er mensen som kommer...
Men så er det det da at jeg kan ikke sitte hjemme hele tiden heller jeg er absolutt ikke mobil i de timene smertene er som verst (hverken med eller uten piller) da...

takknemlig for synspunkter!

annemede

Babe
16-09-2003, 21:59
Har svart under det andre innlegget dit.
Lurer bare på en ting....har du fått skikkelig utredning ang smertene dine? Hvis ikke kan jo kanskje en gynekolog hjelpe deg!

annemede
16-09-2003, 23:41
Har svart under det andre innlegget dit.
Lurer bare på en ting....har du fått skikkelig utredning ang smertene dine? Hvis ikke kan jo kanskje en gynekolog hjelpe deg!
Nei jeg har ikke det:blush:, de har bare vart et par perioder... hvilket vil si et halvt år.....
Tiden går så utrolig fort.

Ida
17-09-2003, 18:46
Jeg kjenner ingenting når jeg har EL. Men når Mensen kommer har jeg så sinnssykt vondt at sist gang nå så våknet jeg midt på natten av Mensen-smerter, da tar jeg en hel Paralgin Forthe, det er det eneste som hjelper for meg, da blir smertene mildere etter ca en times tid, men da bruker jeg også å koke opp vann og ha på en varmeflaske som jeg legger på magen. Det er egentlig ikke jeg som varmer opp vann og slikt, det er min kjære som gjør for meg, sist gang nå var klokka 06.00 når han sto opp og kokte vann til meg :D