PDA

Vis full versjon : Vi Er I Gang!!!!

Liffy
14-09-2004, 11:07
Var på ferilitetsklinikken i går ja.
Joda, nå er vi i gang. :nervøs: Ikke akkurat bare bare å ta prøverør nei! Vi har kun vært prøvere i 1,5 år men det er mye bedre å komme i gang. Gikk tidlig til lege begge to, men det var han det var noe i veien med :lei_seg:
Søknaden skrev legen fort, og det tok 5 mnd før vi kom inn til samtale. Og jeg trodde det skulle ta lang tid!! Neida, om 2 mnd skal jeg begynne på hormoner , og er vi heldige så er jeg :gravid: i Januar!!!!! JIPPI JIPPPI! Vi hadde faktisk 60 % sjanse for å klare det på første forsøk siden jeg er frisk og ung, og har gode egg:) Men kommer sikkert til å ende opp med tvillinger.... øh?
Andre som har begynt på dette nesespraygreiene nå?

Må jo gå på nesespray og sprøyter og blodprøver - men DET SKAL GÅ!!! :)

Lykke til maaaasse til dere - bare spør i vei!

:klemme:

Liffy

Nora ma
14-09-2004, 11:11
Åh så spennende!
2 månender var jo kjempe raskt - hvilken fertilitetsklinikk går du til?
Er selv helt i startgropa, vi skal til prøvetaking og samtale denne uka. Vi går i Porsgrunn. Tror det er 5 månender og vente der.

Lykke til med "å la hormonene" rase i kroppen. Hold meg gjerne oppdatert.

Lykke til:kryss: :kryss: :kryss:

Sparky
14-09-2004, 11:26
Åh, lykke, lykke til, Liffy!
Må innrømme at jeg blir litt missunnelig jeg. :lei_seg: Jeg også vil settes opp til prøverør, men jeg unner deg likevel å få full klaff på første forsøk! :kryss:

:klemme:

Magma
18-09-2004, 00:28
Ønsker deg masse lykke til!!!!! :klemme:

Nesespray??

abraxas
18-09-2004, 18:30
Så bra at dere kan komme så raskt i gang!

Ønsker dere lykke til :kryss: :kryss:

Liffy
19-09-2004, 10:13
Ønsker deg masse lykke til!!!!! :klemme:

Nesespray??

Takk :klemme: Det er ikke akkurat lette mnd å gå gjennom, mn veldig glad for at det kun er 2 mnd før alt er over.
Holder på i Porsgrunn vi ja. Blir nok tvillinger på oss om vi får det til - ups!!
:gravid:
Nesespray ja.Skikkelig rart, men det er jo selvfølgelig ikke vanlig nesespray. Jeg må ta det til nøyaktig samme tidspunkt morgen og kveld (veeeldig strengt :fy:... ) Det er for å forhindre østrogen- altså - jeg kommer i overgangsalderen. Kan virkelig føle med mamma en stund. :knegg:

Ja, det blir tøffe tider. Nå venter jeg bare på mensen slik at vi kan begynne - men nå kommer den sikkert aldri.... :uff:

:lykke: til alle dere andre også. Serlig deg Magma;)

Liffy

Nora ma
19-09-2004, 13:06
Lykke til Liffy!
Trodde vi måtte vente til over nyttår, men vi fikk også mye raskere tid(det var visst en litt stille peroder i Porsgrunn nå før Jul). Om tre måneder går jeg nok å ruger!

:kryss: :kryss: :kryss: for oss!

Hold meg gjerne oppdatert:blunk: