PDA

Vis full versjon : alternativ behandling i Rogaland

Synnøvemor
03-08-2003, 19:33
Hei!
Vi kunne nå etterhvert tenke oss å prøve ut alternativ behandling, men jeg/vi verken kan eller vet så mye om dette. Har hørt om flere som har hatt hell med Fotsoneterapi og med akupunktur. Noen som har noen å anbefale (helst noen som har spes. seg på barnløshet)? Vi bor i Stavanger-Sandes distriktet så noen i nærheten der hadde vært bra, men er beh. god nok kan vi godt reise et stykke også.

Håper på positiv tilbakemelding :)

Klem fra Synnøvemor
:fin_dag2:

Trille
07-08-2003, 06:57
Hei Synnøvemor!
Jeg har hørt om en fotsoneterapeut som skal være flink. Han har veldig lang erfaring (16 år eller noe sånt). Men jeg tror ikke at han har spesialisert seg på barnløshet. Han heter Terje Horpestad, og holder til på tennisland (www.sandnessoneterapi.no). Det er ikke han jeg har gått til, fordi jeg begynte hos en annen, men hun har lite erfaring (og er derfor mye billigere, ca 250 kr pr time). Terje er ganske dyr, tror han koster ca 450 kr pr time. Jeg var hos ham 1 gang, for å sammenligne om han var veldig mye forskjellig fra hun jeg går til, men jeg syntes han var litt dyr, så jeg fortsatte der jeg gikk. Du kan også få telefonnummeret til hun jeg har gått til, hvis du heller vil det. Bare si fra. Men som sagt, jeg tror ikke noen av dem er spesialisert på barnløshet, men du kan jo prøve dem hvis du ikke får noen andre svar :)

Krysser fingrene for dere!

Klem fra Trille

katty2
19-08-2003, 00:28
Heihei!
Jeg går til stavanger soneterapi,kan sikkert se etter det på nettet,dette går jeg ikke for graviditet,men må si jeg syns de virker veldig seriøse og flinke ut der :D
De driver ikke bare med sone terapi,det er akupunktur,vitamin og mineral terapi,ja masse forskjellig,er hvertfall forbøyd jeg og de tror eg burde klare å hjelpe deg ;)
Håper du lykkes!