Vis full versjon : Fa%ns ungdommer!!!!!!!
At det går ann...
Noen skulle vært skutt altså!!!!:sinna: :sjokk: :skrik: :koke: :koman:
http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/09/14/408244.html
ÅHHHH....:sinna: Sånt gjør meg så sinna!! Hadde jeg fått tak i de ungdommene... da, da, DA!!! "#€€#%%### Resten egner seg ikke på trykk.
Stakkars katter :lei_seg:
Tidl. bruker
14-09-2004, 13:22
Uff, nå ble jeg kvalm.....forbanna krek! Enn å gjøre noe sånt? En kan ikke akkurat skylde på fylla, for en må jo være småsyk på sinnet for å gjøre noe sånt!! Når en ikke engang respekterer levende ting...UFF:sinna: :lei_seg:
millamor
14-09-2004, 13:22
ÅH, jeg blir så eitrande sinna!!
Disse skulle vært grilla i microen og satt fyr på selv!!
Hadde jeg sett dette, da burde de virkelig passet seg!!
http://smileys.smileycentral.com/cat/15/15_4_125.gif (http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb001) http://smileys.smileycentral.com/cat/15_1_60.gif (http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb001)
Ååååh!!!!! Jeg blir så frustrert og sinna av sånt!!! Det værste er vel at de kommer til å slippe lett unna, selvom dette burde gi fengselstraff! :sinna: :sinna: :lei_seg: :sinna: :sinna: :furie: :bokse:
Jeg har selv katter og barn. Kan ikke se for meg min sønn gjøre noe sånt. Han elsker kattene sine veldig høyt. Kan ikke fatte og begripe hva som rører seg i hode på disse menneskene. Juling skulle de hatt.
Nyperose
14-09-2004, 13:53
Hva er det som rører seg i hode på slike mennesker.....Jeg blir så rasende når jeg hører slikt....Har ikke ord......
Som dere sier..
De skulle vært grillet i microen selv..Hva får folk til å gjøre slikt???:lei_seg:
Håpefull73
14-09-2004, 14:08
Herregud! Er det mulig?? Jeg er nærmest sikker på at enkelte mennesker er født uten hjerte! :sinna: Send disse idiotene til meg, så skal de få samme behandling selv! Jeg blir så eitrande forbanna når folk gjør dyr/barn vondt! De er jo forsvarsløse! ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!
:leiseg: finner ikke ord for sånt, jeg!
Uff flaut å være fra rogaland nå ja :flau:
Sinnsyke teite ungdommer ja, at det går ann :sinna:
Juli-jente
14-09-2004, 15:12
Syke mennesker!!!!!:furie: :sinna:
Stakkars pus:lei_seg: Synes det er helt forferdelig, har ikke ord!
De skulle vært skutt hele gjengen!:sinna: :furie:
Tragisk:sinna:Stakkars pusen! :lei_seg:
De skulle hat seg en real omgang juling:koke: :samurai:
Lykkeliten
14-09-2004, 15:33
Huf..jeg skjønner jo hva dette handler om.. Orker ikke lese artikkelen jeg.
Får helt vondt i magen. :leiseg:
Vi denger dem!!! :bokse: :sterk: :samurai:
Djises.......... er det virkelig mulig......??
Uff.. Vi lever i en ganske SYK verden. Tenker litt på de stakkars mammaene til disse her, jeg. Kan ikke være helt lett. Ser bare for meg at de lurer på hva de har gjort galt. For alt vi vet, har de helt vanlige, oppegående foreldre, som har ant fred og ingen fare. *grøss*
månestråle
14-09-2004, 16:01
Huf..jeg skjønner jo hva dette handler om.. Orker ikke lese artikkelen jeg.
Får helt vondt i magen. :leiseg:
Signerer denne. Tragisk!
student31
14-09-2004, 16:07
Helt motbydelig.... Finner ikke ord! :(
hvordan kan noen gjøre noe sånnt???herregud.....stakkars små pusene...
skulle #€#%"€%&"€& ååååååå er så sinna
Noe så sykt!!! De fortjener å få gjennomgå det samme som kattene måtte!! :sinna: Tror de ikek at katter har følelser for smerte eller?
De skulle hat seg en real omgang juling:koke: :samurai:
Jeg stiller gjerne opp! Fy f... for noen syke mennesker!
Æsj, så overskrifta og orket ikke lese mer. Slike folk kan ikke være helt oppegående. Syns oppriktig synd på mennesker som har så lite empati som disse tydeligvis har.
Får helt vondt inne i meg når jeg hører om sånt! Skjønner ikke hva sånne folk kan tenke med, de kan jo ikke ha noen følelser i det hele tatt!! Blir så :sinna:!! :furie:
Blir heller mer fortvilt når jeg leser noe slik! Det skal ikke gå ann... Har selv flere katter, og jeg kan ikke forstå at noen kan gjøre noe slikt mot katter eller uansett dyr.
Det som passer fint å skrive her inne! La barna få vokse opp med dyr, og lære dem hvordan man skal behandle dyr. Det har barn godt av. Når man hører at dyra blir gitt bort for at det ventes en baby i familien, er det noe galt.. :sinna:
Det skulle vært strengere straff for dyreplageri eller kalde mord på dyr. Og ikke hvem som helst skulle hatt dyr heller.. Grrr! :furie: :skrik: :grrr: :kone: :irritert: :koke:
Blir helt satt ut av sånt. Tenk å gjøre noe sånt?:lei_seg:
Stakkers småpuser:lei_seg:
Ja, enig i at de skulle få smakt litt av behandlingen selv:furie: :sinna:
Hilsen jsv
kreps-77
15-09-2004, 14:30
AAAAAAAAAAAARGH :sinna: :sinna:
Ser ikke helt hva som er morsomt med slike ting. Hvordan kan enkelte mennesker gjøre slikt og ikke føle et snev av medfølelse for dyret??????????
Merkelig behov de har!
Har mest lyst å bare gå ut og spy, at det finnes slike folk i verden, de må vere født uten hjerne og medfølelse for andre. Det er ille at folk mishandler barna sine, men eg tror eg synest det er verre når dyr blir pint og plaga til døde. Veit egentlig ikkje kva som er verst.
Når man hører at dyra blir gitt bort for at det ventes en baby i familien, er det noe galt.. :sinna:
Riktig så generelt går det vel ikke an å si det? Noen kan ha en hund de vet ikke går sammen med barn. Da vil det vel være riktig å gi bort hunden før barnet kommer? Og når de små først er kommet, kan jo ekle ting som allergi osv. gjøre videre dyrehold umulig. Jeg gir ikke bort dyra mine nå, før barnet er født, men dukker det opp problemer blir jeg nok nødt til å skille meg av med mine kjære firbente. Men jeg skjønner poenget ditt...
Riktig så generelt går det vel ikke an å si det? Noen kan ha en hund de vet ikke går sammen med barn. Da vil det vel være riktig å gi bort hunden før barnet kommer? Og når de små først er kommet, kan jo ekle ting som allergi osv. gjøre videre dyrehold umulig. Jeg gir ikke bort dyra mine nå, før barnet er født, men dukker det opp problemer blir jeg nok nødt til å skille meg av med mine kjære firbente. Men jeg skjønner poenget ditt...Uff.. Det orker ikke jeg å tenke på... :trist2: Huff.. Jeg er nok like glad i dyrene mine som jeg kommer til å bli i barna mine. Håper ikke noen får allergi eller noe!
Nå er det faktisk sånn at min kjære mann i huset har faktisk allergi.. Men vi har to katter likevel vi.. Pluss en allergi fri hund.. Og et par rotter.. Og fisker. Men fisker er han jo naturligvis ikke allergisk mot da.. :nikker:
Jeg er nok like glad i dyrene mine som jeg kommer til å bli i barna mine.
Jeg elsker også dyrene mine høyt. Som dyr. På et tidspunkt kom det likevel et skille mellom dyr og mennesker. Forskjellen merket jeg først når jeg sammenlignet sorgen over å miste mine egne dyr og mennesker som sto meg nær. Jeg tror morskjærligheten i tillegg har en helt annen dimensjon. Men selvsagt er vi glad i dyrene våre! :nikker:
Er allergisk selv jeg, men jeg er stor nok til selv å velge om jeg vil leve med noen nyseanfall heller enn å leve uten dyr. Det valget har jeg ingen rett til å ta for barna mine. Men selvsagt håper jeg at både du og jeg får barn som slipper å være allergiske! :klemme:
Jeg elsker også dyrene mine høyt. Som dyr. På et tidspunkt kom det likevel et skille mellom dyr og mennesker. Forskjellen merket jeg først når jeg sammenlignet sorgen over å miste mine egne dyr og mennesker som sto meg nær. Jeg tror morskjærligheten i tillegg har en helt annen dimensjon. Men selvsagt er vi glad i dyrene våre! :nikker:
Er allergisk selv jeg, men jeg er stor nok til selv å velge om jeg vil leve med noen nyseanfall heller enn å leve uten dyr. Det valget har jeg ingen rett til å ta for barna mine. Men selvsagt håper jeg at både du og jeg får barn som slipper å være allergiske! :klemme:Ja, du har jo rett i det du sier. Det er litt forskjell på å miste et dyr og et barn eller en mamma eller sånn.. Det er jo sant. Det er veldig vondt å miste et dyr man er glad i og, men det er sikkert mye værre å miste barnet sitt. Ble litt klønete skrevet av meg. Ville jo bare si at jeg er så utrolig glad i dyrene våres, de gir meg mye glede i livet :nikker:
Håper virkelig jeg snart får kjenne hvordan det er å være glad i barnet sitt!
Håper virkelig jeg snart får kjenne hvordan det er å være glad i barnet sitt!
Det håper jeg også inderlig at du får! :klemme:
Jeg blir så #%€&/"!!#€#%?når jeg hører om slike tilfeller jeg skjønner ikke hva slike mennesker har i hode...:kone: :ropert: I noen slike tilfeller kan en jo spørre seg om hvilken oppvekst dissen ungdommene har at.... :furie:
Hilsen Tinka
Hørte det på radioen i går ble helt :sjokk: :koke: :sint:
Jeg klarer bare ikke og fatte hva de har i hode som kan finne på noe slikt.
Håper de får en skikkelig straff for dette, selv om det ikke bøter det lille livet som ble tatt.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.