PDA

Vis full versjon : Nå lurer jeg veldig!

Dilla
14-09-2004, 16:37
Jeg har tatt turen fra p-pille, via minipiller (begynte 1. mai) med veldig hyppig blødning til prøvende.

Hadde blødning fra 18 til 23 aug. Så fikk jeg det igjen den 28. Da kuttet jeg ut minipillen på dagen, og blødningen sluttet den 31. august.

Etter det har vi hatt status som prøvende og jeg er veldig ivrig. - Men jeg vet ikke hvor jeg er i syklusen (eller hvilken!).. Det er 4 uker siden første dag i første dag i "første" blødning. Ville jeg da vært 4 uker på vei hvis jeg var gravid og evt. 2,5 uker på vei hvis jeg regner i forhold til den siste blødningen? Jeg kan da vel ikke ha hatt eggeløsning begge gangene? Må ha vært ifb med en, men hvilken?

Hvis det var den første er det vel snart på tiden med tanta? Hvis det var den andre er det kanskje rundt eggeløsningstid? Jeg føler meg litt rart. Har mensmurring og er litt uvel. På søndag drakk jeg 1,5 glass vin og på mandag var jeg kjempekvalm! Masse luft i magen og stikk\verk\murre. - Men ikke noe blod.. Hva kan dette være? Er det forventningene som tar overhånd? Er dette eggeløsningen? Er det like før jeg får mensen? Er det fysisk mulig at jeg allerede kan ha blitt gravid??

Er det noen som ser et mønster her? - Eller som har tatt samme turen innom p-piller, minipiller osv..?

Jeg er såå nysgjerrig og veldig, veldig klar!