PDA

Vis full versjon : lurer på litt...

Uregistrert
16-09-2003, 22:40
første syklusdag, er det første dag etter mens? har liksom alltid talt den ut fra første pille på brettet.. :confused:

har vært uten pille nå i snart 4 mnd, men for ca en mnd siden, en helg, fikk jeg enorme smerter ved mens, at jeg ble så sint at jeg begynte igjen på pillen.. :grrr: i tre dager!! så fikk jeg da mens igjen helgen etterpå, så fikk jeg den igjen nå. dvs, mens tre ganger på ca 5 uker. og det som kommer ut er rar farge.. brun.. har jeg tullet til hele "systemet" mitt nå?! :bonk:
og på toppen av det hele er jeg helt rar i magen hele tiden.. men det er sikkert bare utålmodigheten som sier klart ifra at den er på plass!

er helt grønn nå, men det får så være! :klovn:

håper på svar!

:uff:

Pernille
16-09-2003, 23:36
Første syklusdag er første dag med mens. Altså første dag hvor du blør rødt blod. Evt. brun eller rosa utflod før du begynner å blø skikkelig skal regnes som spotting, og den tilhører slutten på den syklusen som ble ferdig.

Mulig det er denne pillespisingen som har klusset til litt for deg, jeg vet ikke... Du får avvente litt og se, tror jeg...

annemede
16-09-2003, 23:38
Hei, det tar nok ofte litt tid før kroppen får stabilisert seg etter pille slutt. Dette er veldig ind. og noen har ikke innkjøringsproblemer i det hele tatt, for meg tok det over 6 mnd før det var så noenlunde tilbake til normalen, og nå er det helt på tur igjen....

Kanskje det ikke er så lurt å starte og slutte på pillen sånn hele tiden :???:, et finnes mange forskjellige smertestillende å ta mot menssmerter som til tider kan være ganske uutholdelige!

Lykke til!

Uregistrert
16-09-2003, 23:44
Hei, det tar nok ofte litt tid før kroppen får stabilisert seg etter pille slutt. Dette er veldig ind. og noen har ikke innkjøringsproblemer i det hele tatt, for meg tok det over 6 mnd før det var så noenlunde tilbake til normalen, og nå er det helt på tur igjen....

Kanskje det ikke er så lurt å starte og slutte på pillen sånn hele tiden :???:, et finnes mange forskjellige smertestillende å ta mot menssmerter som til tider kan være ganske uutholdelige!

Lykke til!

jo, jeg vet.. men ble så fortvilet at jeg ville gi opp hele prøvingen.. klarte knapt å stå oppreist. men startet og sluttet bare en gang, skjer ikke igjen! er litt flaut å spørre om sånne ting, men en må jo lære, eller? nå har jeg skaffet meg ett lager med ibux og naproxen! klar til krig! forhåpentligvis ikke så alt for lenge...

tusen takk for svarene! kjekt at noen kan svare en som føler seg litt teit... :uff:

ha en riktig god natt!! :vink: