PDA

Vis full versjon : Ei storesøster som har problemer med å bli gravid

halla
15-09-2004, 16:23
Hei på dere!!

Jeg har en storesøster som sliter med å bli gravid etter at hun mistet sitt lille nurk i fjor høst :stakar:

Jeg derimot har fått en flott sønn, som nå er tre mnd :baby:

Tilbake til min kjære søster, hun har en flott datter på tre og et halvt år, men vil ha en til. I fjor prøvde de og den satt på første forsøk, dessverre gikk det galt i fjortende svangerskapsuke:-( Nå har de prøvd i ett halvt år og ikke fått det til. Min kjære søster føler seg nå like misslykket som hun følte seg da hun mistet, noe hun selvsagt ikke er. Hun går med vondt i magen, fordi hun bekymrer seg. Og hun gruer seg til de tre første mnd av svangerskapet. Hva skal jeg si og gjøre for å muntre henne opp, og få henne til å slappe av ang. dette??

Håper på mange gode råd og tips
Bekymret lillesøster.

annalovinda
16-09-2004, 13:08
Be henne pelle seg inn til oss her på SG!

Her vil hun finne likesinnede som hun kan identifisere seg med, og det hjelper uansett på psyken. Mulig hun også blir satt på sporet av om det feiler henne noe, og evt om hvilke behandlingsformer som finnes.

*kattungen*
16-09-2004, 23:05
vi vil ta godt i mot henne her :klem:
så send ho inn:)

buzz
17-09-2004, 21:32
Hei på dere!!

Jeg har en storesøster som sliter med å bli gravid etter at hun mistet sitt lille nurk i fjor høst :stakar:

Jeg derimot har fått en flott sønn, som nå er tre mnd :baby:

Tilbake til min kjære søster, hun har en flott datter på tre og et halvt år, men vil ha en til. I fjor prøvde de og den satt på første forsøk, dessverre gikk det galt i fjortende svangerskapsuke:-( Nå har de prøvd i ett halvt år og ikke fått det til. Min kjære søster føler seg nå like misslykket som hun følte seg da hun mistet, noe hun selvsagt ikke er. Hun går med vondt i magen, fordi hun bekymrer seg. Og hun gruer seg til de tre første mnd av svangerskapet. Hva skal jeg si og gjøre for å muntre henne opp, og få henne til å slappe av ang. dette??

Håper på mange gode råd og tips
Bekymret lillesøster.
Hei på deg!Det minner meg litt om meg og søsteren min.Jeg har ikke barn og det ser ut at jeg kommer å vente leeenge før jeg for ett.Søsteren min har en nyyydelig jente på 5 år.Jeg snakker litt på hvordan jeg ville ønsket at søsteren min oppførte seg ved en lignende situasjon:
Vær der for henne,for å trøste og muntre opp.La henne snakke om ting som plager henne, la henne rase litt.Støtt henne.
Du kan også sende (tipse) henne til oss.Her kan hun snakke med noen vidunderlige jenter.Kanskje det kommer å hjelpe henne ved å snakke med noen som har opplevd noe lignende.

Tenker masse på dere :klemme:

Gurin
17-09-2004, 21:37
Be henne pelle seg inn til oss her på SG!

Her vil hun finne likesinnede som hun kan identifisere seg med, og det hjelper uansett på psyken. Mulig hun også blir satt på sporet av om det feiler henne noe, og evt om hvilke behandlingsformer som finnes.

:nikker: Her finner hun oss likesinnede !! Hun vil helt sikkert finne seg til rette !!

Starlight
18-09-2004, 23:29
:nikker: Få henne inn hit, må være rette stedet for henne :klemme: