PDA

Vis full versjon : Trenger gynekologtips!

Simeone
03-08-2003, 19:50
Trenger tips om en oppriktig engasjert og faglig dyktig gynekolog i Oslo-området som har over middels god peiling på stabilisering av syklus. Kan du hjelpe meg, så blir jeg kjempeglad.

(Har slitt med "mellomblødninger" 1-2 uker før den "ordentlige" mensen i fem år, men de jeg har vært hos til nå aner ikke hva man kan gjøre for å stabilisere syklusen, de bare trekker på skuldrene og bagatelliserer det hele - både min opplevelse av dette som problematisk og min mistanke om at det kan være en medvirkende årsak til at jeg sliter med å bli gravid.)

Elinblu
03-08-2003, 22:47
Jeg har dessverre ingen tips å komme med, men ville ikke sagt nei takk til noen gode råd selv... Har opplevd det samme som deg det siste året med småblødninger og spotting i lang tid før mensen kommer, uten at legene har klart å gjøre noe med det. I likhet med deg opplever jeg også at gynekologen min ikke tar meg helt på alvor, og at hun mener det ikke har noen konsekvens for en eventuell graviditet. Men man skulle jo tro at det må ha betydning - hvordan kan livmorslimhinna få bygget seg opp til å ta imot et befruktet egg hvis den har småblødd omtrent siden eggløsning? Sjøl tror jeg at de uregelmessige blødningene skyldes lavt progesteron-nivå, men jeg har egentlig ikke så god greie på det. Vi har prøvd i ett år nå uten resultat.

Lykke til!