Vis full versjon : Et dårlig tegn???
To dager igjen til IKM.
Tisser oftere enn vanlig, sjekker tappen etter hvert toalettbesøk.
Den sitter mitt i mellom lav og høyt.Myk og hard under.
Så til det store spørsmålet:
Det renner noe hvitaktig slim ut, får det også på papiret.
Er dette et tegn på at mensen er i anmarsj?
Hilsen :baby:syk
Heisann :vibba:
Jeg har aldri opplevd det i forb. med mens, men vi er jo alle forskjellige. Mange har tykk hvitaktig slim i forb. med graviditet. :lykketil:
Pernille
17-09-2003, 12:10
Det KAN også være et tegn på mensen. Utfloden blir hos mange litt våtere de siste dagene før mensen pga. at livmorslimhinnen begynner forsiktig å brytes ned...
Men hvis du aldri har sånn til vanlig, så kan det jo tolkes i positiv retning da...
Bekrefter bare det Pernille sier - hos meg er blankt/mer rennende slim et utvetydig tegn på at tanta er 1 - 1 1/2 døgn unna, dessverre :leiseg:. Men krysser fingre for at det ikke er tilfelle for deg :vibba:
Og Pernille og Dana hadde rett.:leiseg:
Nå får jeg blod på fingen når jeg sjekker tappen.
Tante rød kommer altså på dag 26 :grrr:
Så istedenfor å kjøpe graviditetstester, så kjøper jeg heller et nytt brett med pergo.
Hilsen en meget :cry: :baby:syk
Hærsens :grrr: filletante ! Vi får satse på at denne mnd`n sittern = Junibaby :p Akkurat tidsnok før det blir for varmt..
Pernille
17-09-2003, 14:26
:stakar:
Kan vel legge til at jeg får ALLTID våtere utflod i dagene opp mot forventet mens - OGSÅ hvis jeg har blitt gravid (som bl.a. den syklusen hvor minstemann endelig var på plass).
Så det trenger ikke bety bare én ting dette med våtere utflod dagen(e) før forventet mens.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.