PDA

Vis full versjon : Noen synspunkter på denne blandingen?

henni
17-09-2003, 12:02
Hei dere

Har nå kjøpt ny dose med vitaminer til meg og Henni-mannen

Jeg tar folat og bilo-balanse multivitamin og (og litt Dong Quai)

Hennimannen har:spermie: som trenger litt mer fart.
Har gått til innkjøp av følgende dose:

*Spektro Multivitamin med urter og sporstoffer
*Biosym E-vitamin +45
*Biosym Zink +20
*Biosym Selen +100

Vi spiser variert og sundt og trener gjevnlig begge to. Nå har vi i tillegg kuttet fest-røyken!:kidoki:

Blir det ikke en :baby: av dette så vet ikke jeg:bonk:

Vi skal prøve i 2 mnd til før søknad til IVF sendes (Etter at jeg er ferdig med LAP og han har avlevert en prøve til) Da har vi forsøkt til og fra i 2 år og det mener jeg er NOK!

Ellers så hadde jeg en livlig diskusjon med damen på helsekosten som mente at jeg burde slutte å trene snarest og heller legge på meg:gal:. Har helt normal vekt (BMI på 20)
Gravide (og snartgravide)skulle være fete og gode, spise kun økologisk mat, være i ro og sniffe eteriske oljer hele dagen.... Ikke akkurat like lett i våre dager, eller hva sier dere?:latter:

Oj! Dette utviklet seg til å bli litt av en rapport det! Har noen av dere noen synspunkter så tas det imot med takk!

:mervink:

Mistral
17-09-2003, 12:08
Gravide (og snartgravide)skulle være fete og gode, spise kun økologisk mat, være i ro og sniffe eteriske oljer hele dagen....

Endelig en unnskyldning! :D

Julie
17-09-2003, 13:34
Hei Henni!

De vitaminene dere tar høres helt riktig ut :kidoki:

Når det gjelder undervekt/overvekt er det anbefalt en BMI-ramme innenfor 20 - 30. Dette gjelder for assisert befuktig.

Mange mener at akupuktur også kan hjelpe spesielt godt for nedsatt / dårlig sædkvalietet. Ciconia-klinikken i Danmark har til og med etablert en egen akupuktur-avdeling i forbindelse med prøverørsbehandling.

Lykke til :)

Julie :vink: