PDA

Vis full versjon : Hva slags Grapefrukt juice ?

silja
17-09-2003, 14:50
Heisann :vibba:

Har nå tenkt å prøve meg på dette tipset om å drikke Grapefruktjuice for å få mere el slim og det jeg lurer på da er hvilke bruker dere ? (merke og navn) jeg har (omsider) fått tak i "Nora God frokostjuice med rød grapefrukt" i dag :kry: når jeg nå har begynt å lete finner jeg alle slags juicevarianter, men sjeldent grapefrukt :uff:

Pulsatilla
17-09-2003, 14:54
Jeg kjøpte Meierienes Grapefruktjuice, finner'n i kjøledisken :). Tror det er det samme hvilken du bruker, bare det er juice og ikke nektar (tilsatt sukker)

silja
17-09-2003, 15:07
Takk for kjapt svar :kidoki:
også må jeg spørre :blush: er appelsinjuice det samme som grapefruktjuice ? smakte på den jeg nevnte ovenfor og :spy:

Mina
17-09-2003, 20:39
Hei Silja,

Du får nok ikke det samme resultatet med appelsinjuice, nei - dessverre! Men man venner seg faktisk til den bitre smaken etter hvert, tro det eller ei :)

:klem: fra

Scorpion
17-09-2003, 20:47
Jeg har kjøpt inn Meierienes grapefrukt juice nå i dag jeg også!
Slett ikke verst den, og uansett bedre enn bisolvon ;)

Ble litt ivrig i dag, og trodde jeg var på dag 8... (da jeg vanligvis starter med salviete og evt. bisolvon)
Men jeg er bare på dag 6 fant jeg plutselig ut :o
Ja ja, nå er jeg uansett i gang... denne mnd. med salviete og grapefrukt juice!
Håper på masse el-slim :kidoki:

silja
18-09-2003, 11:07
Hei igjen :)

Ja tro det eller ei men jeg fikk ned et lite glass i går, med mange nye grimaser :lol: Hvis man svelger fort, er det ikke verre enn at det går.. Er all grapefruktjuice rød ? må se om jeg finner en annen type i dag, for el slim vil jeg jo ha ;)

Ciao
18-09-2003, 11:35
Men hvor mye juice drikker man da? et glass om dagen, er det nok?

Jeg prøvde hostesaft denne sykluse, og det funket for så vidt det, men det smaker jo ikke godt, og dessuten har jeg ingen god følelse av å helle i meg medisinske saker uten å trenge det...

Ciao :mervink:

Mistral
18-09-2003, 11:54
Her (http://www.snartgravid.com/plassen/showthread.php?t=1896&highlight=grapefrukt) er en tidligere diskusjon om det samme...