Vis full versjon : noen andre menn her?
er det noen andre menn her?
jeg er 24 år og prøver å få barn med samboeren min, men det er ikke så lett som mann skulle tro..........
hilsen burkis
Josephines Hampus
18-09-2004, 15:46
Hei, og velkommen!
Det er ikke helt fritt for Y-kromosomer her inne.
Vi har til og med en egen snartpappadiskusjon :bryn:
Lykke til med prøvinga!!
Heisann.
Velkommen hit.
Jeg lever opp til nicket mitt, men vil jo ønske deg velkommen selv om! :D
Håper oppholdet her inne blir kort og at neste stopp blir snartmamma/pappa og nybaktmamma/pappa. ;)
Er ikke mann, men velkommen skal du være. Gå inn på 'Snart Pappa diskusjonene', der finner du flere menn :blunke:.
Jeg er heller ikke mann, men jeg er høflig...og hilser deg hjertelig velkommen!!!:blomst:
Hei og velkommen alltid gøy med motsatkjønn, mannen har vært innom, så han blir nok glad når jeg sier at det har kommet flere :)
annalovinda
18-09-2004, 19:29
*Flytter tråden til pappaforumet siden burkis allerede har en tråd på Ny på SnartGravid*
Velkommen skal du være! :yiiha
Det er da noen menn her inne, men vi er kanskje ikke fullt så aktive som våre bedre halvdeler.. :Plystre: Blir vi mange nok så skal vi nok klare det òg. :
lille_megMannen
19-09-2004, 23:27
Heisann.
Her er iallefall en. Håper du får et fint opphold her, forhåpligvis kort.
Gullgutten
21-09-2004, 19:12
Joda.... vi er da noen her. men som nevnt ovenfor er vi langt fra like aktive som våre bedre halvdeler...
Men velkommen kan vi iallefall ønske deg :nikker:
Ønskekvisten
04-10-2004, 23:00
Er en mann her også :nikker: Velkommen til et nytt mannfolk :woohoo:
Jada er da i all fall en mann til her. Driver med det samme vi også. så vi får bare stå på og:kryss: fingrene å håpe det beste.
Lykke til alle prøvende federe..
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.