PDA

Vis full versjon : Make-over

Gulltopp
20-09-2004, 15:19
Vi ønsker oss vel alle en make-over av og til.... På denne linken (http://www.women.com/style/beauty/pages/0,,265717_289604,00.html) kan man velge et foto av den modellen som ligner mest på en selv i ansiktsform eller laste opp et bilde av seg selv og leke seg! Det er kjempemoro! Man kan forandre hårsveis og sminke tusenvis av ganger uten å "gjøre noe man angrer på". :blunke: Har hentet mye inspirasjon herfra bl.a. når jeg har klippet meg. - Det er jo deilig å se sånn noenlunde hvordan det kan bli seende ut på forhånd. :nikker: Uansett synes jeg det er en morsom link som jeg ville dele med dere, jenter! :kidoki:

Have fun!! :D

Shipui82
20-09-2004, 16:35
Hehe, kjempemorsomt!! :haha: :haha: :haha:

Se bildet av meg da! :fnis:

Gulltopp
20-09-2004, 21:34
*venter utålmodig på å få se bildet* :vente:

Teeny
21-09-2004, 00:24
Stilig side! :kidoki:

Gulltopp
21-09-2004, 09:23
Hehe, kjempemorsomt!! :haha: :haha: :haha:

Se bildet av meg da! :fnis: Cool! Hehe... Webcameraet mitt er så dårlig, så jeg brukte et bilde av den modellen som ligner mest på meg i ansiktsform, hud og hår (jeg har veldig lyse farger). Men jeg liker resultatet! :fnis: Fikk lyst til å klippe meg kort igjen, jeg... Er lei av å ha langt hår... :flau: Innmari morsom denne linken, ja! :nikker:

Gulltopp
21-09-2004, 09:39
Makeover2: Sånn ca. sånn ser jeg ut til vanlig...bare med litt mørkere striper i håret og mer oppklipte lengder. Fikk ikke helt samme grønnfarge på hennes øyne, men...
Makeover3: Favorittpartylooken min! :nikker:
Makeover4: Midt i uka en gang når øynene trenger en pause fra kontaktlinsene... (Jeg haaaater å gå med briller... :flau: )

Gulltopp
21-09-2004, 09:42
Oi...jeg trodde jeg la denne under "anbefalte linker".... Hvordan har den havnet under "anbefalte bøker"? :flau: Kremt... Kanskje en av moderatorene kunne flytte den for meg.... :ber:

Takk, Pernille! :blomst: