PDA

Vis full versjon : Nyvaska hus

heie
22-09-2004, 17:24
Å så deilig det lukter her nå!

Har vaska badet,kjøkkenet, kontoret å gangen.Støvsugs stua å soverommet .tørka støv,satt på en vaskemaskin med klær,hengt opp to vaskemeaskiner med klær til tørk å vanna blomster.

Deilig å være ferdig!

Bare så synd ingen kan komme på besøk de dagene det er nyvaska å ryddig!

liten
22-09-2004, 17:26
Så flink du har vært!!
Hvem vet, kanskje du får besøk likevel?

Robyn
22-09-2004, 17:30
Så deilig! Ikke noe er som å kunne sette seg i sofaen med bena på bordet og fornøyd titte rundt seg etter storrengjøring. Da slapper i allefall jeg av. :nikker:

Hadde skikkelig rundvask på fredag, tok absolutt alle rom skikkelig og det var så deilig.
Etterpå har jeg faktisk klart å holde det ved like, så her har vi hatt det skikkelig ryddig i snart en uke! :dåne:

Men den deilige lukta ble litt ødelagt av at minsten fant tranflaska i kjøleskapet og helte ut halve flaska i hele første etasje, tran lukter IKKE godt. :urk:
Men resultatet er jo at gulvene er skikkelig vasket i allefall. :knegg:

Zafira
22-09-2004, 17:43
Så flink du er, heie!
Hadde en runde forrige uke, inspirert av Juli-jente :tilber:
Men trengs nok en ny runde snart.
Alle tråkker inn og ut her hver dag...

Kanskje til helgen :skratte:

Tidl. bruker
22-09-2004, 18:02
Kjenner lukta helt hit, og blir grønn av misunnelse...
Her er det bare rot.

heie
22-09-2004, 18:05
Så flink du har vært!!
Hvem vet, kanskje du får besøk likevel?

Da må det nok skje et under!!

Får kose meg alene i dag jeg,min kjære er ute med en kompis å ser fotball!

Adina
22-09-2004, 18:06
Da er vi to heie:nikker:

Jeg får middagsbesøk i dag, og da er det såååå digg med et hus som lukter og ser rent og pent ut. Så nå kan vi kose oss i velfortjent selvgohet resten av denne dagen ihvertfall. (regner med Mr. Hund har klart å sette spor allerede på formiddagen i morgen:furie: )

Teeny
22-09-2004, 20:13
Så flink du har vært!!

Jeg var så heldig å komme hjem til nyvaska hus sist uke, jeg. Da var det Teenymannen som hadde tatt en real tørn i alle rommene og fått bort masse ting som har samlet seg opp. Må vel trø til i morgen med ny vaskesjau, men det er herlig å få det gjort! (Bruker alltid så lang tid på slikt, jeg, for jeg diller så mye når jeg holder på :flau: )

thea_84
24-09-2004, 08:46
SÅ Flink Du Har VÆrt. Du Gav Meg En God Ide Der, Siden Jeg Ikke Kan Sove NÅr Jeg Er Ferdig PÅ Jobb Mandags Morgen (har Jobbet Natt En Uke, MÅ Snu DØgnet Tilbake) SÅ Kan Jegb Vaske Ned Huset Til Min KjÆre..
Takk For Tipset..