Vis full versjon : Jeg er gravid!!!
Hei!
har sjekket med volvat og de hadde hcg-prøven min fra rugedag 11 og den var på 76 (er det bra?).
Nå må jeg bare sette meg ned å la dette gå opp for meg....jeg var helt sikker på at det hadde gått galt og at jeg skulle inn til nytt forsøk på rikshopspitalet!
Endelig kan jeg gi noen gode beskjeder til samboeren min - hvis dette går bra kommer han til å få verdens beste gave nesten nøyaktig på bursdagen sin!! :lol: :lol:
Krysser fingrene for alle andre her inne også!
klem krepsen :vink:
GRATULERER!! :klapp: :klapp: :klapp:
Villevilde
18-09-2003, 12:30
Hva sa jeg!!! :D Kjempeflott!!! Gratulerer så mye!!! Kos deg!!!
Pulsatilla
18-09-2003, 12:31
Gratulerer kjempemasse! :) Håper du får en fin tid framover.
Gratulerer :klapp: :klapp: :klapp: !!
Kos deg masse med frøet i magen, du går en vidunderlig tid i møte!
Gratulerer så mye :)
Kos deg og lykke til!
Gratulerer sååå masse!!!! Ja 76 er en del med tanke på at den ligger på rundt 3-5 når man ikke er gravid :-) Lykke til!!!!!
:klapp: Gratulerer :klapp:
:klapp:Gratulerer!!!:kidoki:
Gratulerer! :klapp::klapp:
:klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp:
:klapp: :klapp: :klapp: GRATULERER :klapp: :klapp: :klapp:
Klem
Tusen takk for alle meldingene!
Jeg er nå ufattelig glad, og har bare bestemt meg for å tro at denne kommer alt til å gå bra....det hjelper jo ikke å bekymre seg på forhånd. At jeg skulle bli gravid med et lite mirakel som først trengte mikroinjeksjon og deretter har vært i fryseren - ja det er bare helt utrolig!
Og til alle dere andre der ute som strever med å bli gravide - ikke gi opp, det er helt utrolig når ting kan snu. Jeg har aldri vært så lei meg og stresset som under dette forsøket og jeg var helt overbevist om at det ikke ville gå. Jeg har fått høre i det uendelige at jeg ville bli gravid bare jeg slappet av, men jeg har vært så langt fra avslappet som det går an!
Og likevel gikk det denne gangen :kidoki: :kidoki:
Lykke til alle sammen!!
klem fra Krepsen :vink: :vink:
Stjernemix
18-09-2003, 14:20
Gratulerer :klapp:
Pernille
18-09-2003, 15:11
Gratulerer!!
Jannike_79
18-09-2003, 18:06
Gratulerer så masse og lykke til nå og i fremtiden!!
:klapp: :klapp:
Klemmer Jannike :grouphug:
Gratulerer så mye, og lykke til med den voksende magen.:klapp::klapp::klapp:
Kos deg masse.:kidoki:
:vink:
:klapp::klapp::klapp: Gratulerer så masse!!! Kos deg i svangerskapet! :klapp::klapp::klapp:
Fjellrypa
18-09-2003, 22:13
Gratulerer så masse!!!! Håper du får et flott svangerskap :klapp::klapp:
Nennemor
18-09-2003, 22:20
Gratulerer så mye! :)
Ikke glem å sende støv da!
http://www.mammanettet.com/forum/images/smiles/Thankyou.gif (javascript:emoticon(':takk:'))G*R*A*T*U*L*E*R*E*Rhttp://www.mammanettet.com/forum/images/smiles/Thankyou.gif (javascript:emoticon(':takk:'))
Tuneland
14-10-2003, 22:24
Gratulerer!:klapp:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.