PDA

Vis full versjon : Akupunktur i prøverørsforsøk?

Julie
18-09-2003, 13:30
Hei!

Både sambo og jeg har begynt med akupunkturbehandling. Sambo for sin nedsatte sædkvalitet og jeg for å forbedre kroppen generelt. Men jeg lurer litt på om jeg skal ta akupunkturbehandling mens jeg holder på med nesesprayen (nedreguleringen), da setter man jo hele sin naturlige syklus ut av spill allikevel.

Julie :vink:

henni
18-09-2003, 14:53
Hei Julie

Jeg vet om flere vennepar som hadde svært gode resultater av akupunkturbehandling ved forsøk. Jeg vet desverre ikke om de gikk til akupunktør under selve nedreguleringen, men det kan kanskje noen andre svare på?

Lykke til! Håper det gjør susen!

Louise
18-09-2003, 18:15
Hei,
jeg tror man går til behandling også under nedregulering.
Vi skal også til IVF om noen måneder. Og jeg skal starte opp
med alternativ på Frøya klinikken. Der sa hun at under IVF får en
behandling hver uke, så ...()

Louise

Juttatutta
23-09-2003, 22:43
Hei! :D

Jeg anbefaler alle som har problemer med å få barn og begynne med akupunktur/tradisjonell kinesisk medisin! Jeg ble nemlig gravid! Hadde lest mye om det, men hadde null erfaring med alternativ behandling. Etterhvert tenkte jeg at jeg ikke ville la noe uprövd. Etter et mislykket IVF-forsök og et mislykket fryseforsök begynte jeg altså med behandlinger. Jeg fikk behandling en gang i uken i ca seks uker - siste behandling var på egginnsettingsdagen. Det er fortsatt helt utrolig at vi fikk det til, etter ca 3,5 års pröving. Juttatutta-mannen fikk ikke behandling, men jeg fikk beskjed om at dersom ikke noe skjedde i löpet av 2-3 mnd så ville det vaere nödvendig å behandling ham også.

11+1 i dag og bare innom på besök! Sender masse babystöv! :lol: