Uregistrert
27-09-2004, 17:43
Ca 5-6 dager etter eggløsning fikk jeg masse graviditetssymptomer, blant annet kvalme, veldig stikkinger i puppene og underlivet, og området rundt brystvortene utvidet seg. Har aldri kjent noe sånt før, og var _helt_ sikker på at jeg var gravid... Etter noen dager ble symptomene svakere og svakere, og jeg begynte nesten å lure på om jeg hadde innbildt meg alt sammen. Testa negativt og mensen kom, men litt forsinket. Brystvorteområdet er forsatt "forstørret", og jeg har gått med en rar/ vondt smak i munnen en ukes tid nå.
Det jeg grubler på er om jeg kan ha vært befruktet, men at det ikke klarte seg. Vet jo at det ikke er så uvanlig, men kanskje litt uvanlig å ha så mange symptomer...?? Kan umulig ha vært innbildning dette. Lurer også på hva som er årsaken til at befruktet (og festet) egg ikke klarer seg.
Håper det er noen som kan opplyse meg litt her.....
Det jeg grubler på er om jeg kan ha vært befruktet, men at det ikke klarte seg. Vet jo at det ikke er så uvanlig, men kanskje litt uvanlig å ha så mange symptomer...?? Kan umulig ha vært innbildning dette. Lurer også på hva som er årsaken til at befruktet (og festet) egg ikke klarer seg.
Håper det er noen som kan opplyse meg litt her.....