PDA

Vis full versjon : Kan noen hjelpsomme hjelpe meg m innlegg i forumene??

Uregistrert
03-08-2003, 21:05
Dette er ikke et spmål om kropp /graviditet, men jeg får altså absolutt IKKE til å legge inn noen innlegg , jeg, og jeg er altså registrert. Så bare at man kunne skrive akkurat her uregistrert, og fikk til det, tror jeg.

Tenkte å presentere meg aller øverst i forumet her, og har holdt på kjempelenge, men forstår ikke hva jeg skal gjøre...HJELP!!!!

Hilsen meg

Nuta
03-08-2003, 21:25
Har du aktivert kontoen din på SG med den mailen du fikk når du meldte deg inn? hvis ikke får du ikke svarpå noe!

Villevilde
03-08-2003, 21:35
Hørtes ut som om det Nuta nevnte stemmer... eller? Hvis ikke får du gi beskjed så vi kan få rettet opp i det.

Uregistrert
03-08-2003, 21:39
Nuta, nei det har jeg nok ikke gjordt...bare fylte ut "skjemaet" jeg, og trodde alt var ok..har ikke gjordt noe med e-post...befinner meg i ferien på et sted hvor jeg låner en pc, og kanskje man må være hos sin egen pc hjemme???

Loppa
03-08-2003, 21:59
Du må aktivere kontoen din gjennom mailen du fikk fra SG når du registerte deg.
Så sant du får lest mailen din, så skal det ikke spille noen rolle hvilken pc du sitter på.

Gi beskjed til en av oss moderatorer eller send gjerne en PM til Adminille hvis du ikke skulle få det til.

Pernille
14-08-2003, 00:04
Vi har fikset det nå. Det var bare noe så enkelt som én feil bokstav i mailadressen. :)