Vis full versjon : før graviditet
Hva er beste måte å finne ut når man har egg løsning?
Er det noe man kan gjøre for å øke sjangsene for å bli gravid??
Bør man oppsøke gynokolog for å sjekke at alt er ok der nede når man planlegger barn?
Håper noen ser seg tid til å svare meg:nikker:
Julie82:klemme:
Tidl. bruker
28-09-2004, 19:08
Heisan! til å begynne med vil jeg si at man går som oftest uten prevansjon over et år før man oppsøker lege.. Er man ikke blitt gravid da kan det være greit å sjekke hvorfor.. Hvis det ikke er noen spesiell grunn til at man bør starte tidligere.. For å finne el er det enklest å måle temp til samme tid hver dag, men dette er noe man gjerne ikke begynner med før etter et års prøving. Ellers er det jo el tester å få kjøpt på apotek.. Er dere nylig startet prøvingen vil jeg nok si at ta det med ro ,ikke begynn å stresse med temping og greier. De fleste blir gravide innen det første året.. Begynner man å stresse alerede fra starten av kan det bli ganske slitsomt etterhvert. La livet dreie seg om noe annet enn baby laging. Det skulle jeg ønske at jeg hadde greid,men etter tre år begynner man å bli litt stressa..:flau: så jeg ønsker deg masse lykke til og håper du ikke trenger å slite som veldig mange andre her inne gjør.. Ønsker alle en :baby: i magen.. Håper dette hjalp litt da.. KLemz :klemme:
(PS. det beste trikset for å få det til er masse:sex1: hører jeg de sier):skratte:
Takk for gode råd:nikker: :klemme:
Tidl. bruker
28-09-2004, 19:23
Er det jo noe du lurer på må du bare spørre i vei .. Veldig mange med veldig mange erfaringer her inne. Er jo masse man er nyskjerig på .. Har hatt god hjelp av å diskutere med alle de flotte personene man treffer her inne jeg ihvertfall... :nikker:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.