Vis full versjon : Bryllupsblader
Ja hvor kjøper dere bryllupsblader?
Finner ikke noen plasser jeg..
Noen Narvesen har et godt utvalg av blader. Men der har du kanskje sjekket?
AvaAdore
28-09-2004, 20:28
Jeg ville også si Narvesen.. de engelsk/amerikanske er jo greie, der er noen bra tips, men det er jo ikke alltid det er så lurt å forelske seg i ting i dem da, for ikke allt kan fåes tak i her i norge.
Jeg har kjøpt Ditt Bryllup.. det bladet er ganske greitt, men det er jo mest reklame :nikker:
Ja hvor kjøper dere bryllupsblader?
Finner ikke noen plasser jeg..
Du får dei gratis på mange brudekjole butikker. Trur eg har 3 stykker no.. Får kvar gang eg er inne på ein ny brudekjole butikk og ser på brudekjoler!
Gler du deg? Vi skal gifte oss i juli 2005!! Har sommerfugler i magen alt!! :skratte:
Du får dei gratis på mange brudekjole butikker. Trur eg har 3 stykker no.. Får kvar gang eg er inne på ein ny brudekjole butikk og ser på brudekjoler!
Gler du deg? Vi skal gifte oss i juli 2005!! Har sommerfugler i magen alt!! :skratte:
Jeg gleder meg kjempemye,selv om det er lenge igjen.
Lykke til med forbredelser!
har du funnet brudekjole?
Katrinemor
28-09-2004, 21:03
På narvesen har de de fleste bryllupsblader. De norske som Bryllupsmagasinet og Ditt bryllup er jo kjemepfine blader. De er mine favoritter.
Jeg gleder meg kjempemye,selv om det er lenge igjen.
Lykke til med forbredelser!
har du funnet brudekjole?Nei eller egentlig, men tør ikkje kjøpe enda.. Veit ikkje korleis eg skal gjer det for eg håper på å bli gravid også (og da må eg eventuelt ha brudekjole med plass til mage) Men eg har altså funnet ein UTRULI fin kjole!! Har prøvd den fleire ganger og no er den på tilbud og greier, men kan da ikkje kjøpe den no.. :flau: Har kjøpt langt slør med "diamanter" og diadem med mange "diamanter"!! :nikker:
Har du prøvd/kjøpt kjole?
På narvesen har de de fleste bryllupsblader. De norske som Bryllupsmagasinet og Ditt bryllup er jo kjemepfine blader. De er mine favoritter.
Har vært på 3 narvesen butikker å de hadde ikke andre enn ditt bryllup å det har jeg.
Så noen som har tips om narvesen kiosker som har flere blader enn det ene?
I oslo
Nei eller egentlig, men tør ikkje kjøpe enda.. Veit ikkje korleis eg skal gjer det for eg håper på å bli gravid også (og da må eg eventuelt ha brudekjole med plass til mage) Men eg har altså funnet ein UTRULI fin kjole!! Har prøvd den fleire ganger og no er den på tilbud og greier, men kan da ikkje kjøpe den no.. :flau: Har kjøpt langt slør med "diamanter" og diadem med mange "diamanter"!! :nikker:
Har du prøvd/kjøpt kjole?
Har du bilde av den da?
Jeg har funnet en som jeg liker veldig godt,men kan ikke kjøpe ennå.Får vente litt til.
Har du bilde av den da?
Jeg har funnet en som jeg liker veldig godt,men kan ikke kjøpe ennå.Får vente litt til.Sjølvsagt! Synst kanskje at bildet ikkje er så fint, men: http://www.romanticaofdevon.co.uk/collection.html
Kjolen er fra Romantica og heiter Leonora!
Har 2 til som eg synst er veldig fine dei står side: 282 og 328 i Ditt Bryllup!
Hvem synst du er finest?
Har du bilder av den/dei du liker? Har du begynt å planlegge litt eller?
Eg har da begynt å lage invitasjonene (skal lage kort sjølv, men med min LITT VEL LITE kreatinve hjerne så går det veldig seint..:skratte: )
Sjølvsagt! Synst kanskje at bildet ikkje er så fint, men: http://www.romanticaofdevon.co.uk/collection.html
Kjolen er fra Romantica og heiter Leonora!
Har 2 til som eg synst er veldig fine dei står side: 282 og 328 i Ditt Bryllup!
Hvem synst du er finest?
Har du bilder av den/dei du liker? Har du begynt å planlegge litt eller?
Eg har da begynt å lage invitasjonene (skal lage kort sjølv, men med min LITT VEL LITE kreatinve hjerne så går det veldig seint..:skratte: )
Den på 328 var veldig fin.
Her er min:bilde nr 4
http://www.kristinsbrudesalong.no/kb_brudekjoler02.jsp
Vi kommer sannsynligvis til å gifte oss i utlandet å ha selskap når vi kommer tilbake.SÅ er ikke så mye å planlegge.alt skal være hemmelig.
Hei, tenkte jeg bare skulle tipse deg om bryllupsforumet til Kvinneguiden, der kan du få mange gode tips også! Lykke til :klemme:
P.S. Nyyyydelig kjole forresten! Men ikke plass til mye mage i den nei :fnis:
Har vært på 3 narvesen butikker å de hadde ikke andre enn ditt bryllup å det har jeg.
I oslo
Jeg fant flere på Narvesen nesten øverst i Bogstadveien (høyre side når du går oppover). Vi giftet oss i sommer:bryllup:, og jeg kjøpte de fleste bladene mine der. Kanskje de er litt mer utsolgt nå som det går mot høst og vinter, men at det kommer flere inn etter jul? Lykke til med forberedelsene!!!!! Nyt dagen!!! Det er helt fantastisk å være brud!!!!!!:elsker:
På narvesen har de de fleste bryllupsblader. De norske som Bryllupsmagasinet og Ditt bryllup er jo kjemepfine blader. De er mine favoritter.'
Jupp jupp!!!:dubidua:
Prøvekanin
30-09-2004, 11:01
Jeg kjøpte Cosmo Bride (ganske flåsete, underholdende blad, med mye forskjellig stoff), og Weddings In Style (litt mer klassisk, med store kjolereportasjer), på større Narvesenkiosker som den på Nationaltheatret (ved fontenen), og utrolig nok den på Tøyen T-banestasjon! Dette er jo noen år siden, men jeg kan ikke tenke meg at de har slutta med dem sånn uten videre (med mindre jeg var det eneste kundegrunnlaget, da! :fnis: )... De norske bladene syntes jeg var utrolig kjedelige, og inneholdt nesten bare reklame i tillegg til kjoler og litt skikk og bruk...
Lykke til med forberedelsene!!!!! Nyt dagen!!! Det er helt fantastisk å være brud!!!!!!:elsker:
Må bare signere denne jeg! :nikker: :elsker:
I oslo
På Narvesen på Byporten har de i allefall Cosmo Bride og Ditt Bryllup.
Ellers tror jeg det kommer mange nye blader på nyåret.
Lykke til med forberedelsene!
Nå var jeg så heldig at noen ville sende meg bryllupsbladene de hadde hjemme!Så da har jeg noen å se i.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.