Vis full versjon : Dere som har hatt festesmerter!
Hvor lenge varte smertene og hvor kjente du de???
Kanskje jeg hadde det idag? varte i ca 4 sek og kjentes som en slags krampe i livmora. Etter det har jeg hatt små krampetrekninger i livmora.. er ca 7 dager etter el
Noen som kjenner seg igjen??????
jeg våkna i natt av mens lignende smerter.......varte bare i noen min da.
var da 8/9 dpo.kan dette være festesmerter???
Hvor lenge varte smertene og hvor kjente du de???
Kanskje jeg hadde det idag? varte i ca 4 sek og kjentes som en slags krampe i livmora. Etter det har jeg hatt små krampetrekninger i livmora.. er ca 7 dager etter el
Noen som kjenner seg igjen??????
Veit du hva? Akurat sånn hadde jeg det også, ca en uke etter EL:nikker: :nikker: , Lurte på om jeg hadde spist noe spes. jeg ikke tålte. Jeg håper også at noen kan svare på dette.
Jeg krysser:kryss: for oss begge.
Mine smerter varte i ca. to timer da jeg ble gravid sist. Det var helt forfærdelig vont. kaldsvettet og holdt på å svime av. Måtte ta taxi hjem fra jobb og legge meg i senga. helt plutselig var smertene over. Smertene rammet hele nederste del av magen.
Smertene stemmer med min termin fra ultralyd, fødte også på terminen:rørt:
Dette skjedde 6 dager etter beregnet befruktning.
Lykke til!!!!
Jeg tror også jeg har kjent festesmerter. En intens stikning så jeg knapt klarte å puste, så litt pause og stikning igjen. Kjentes ut som kniver som stakk nederst i magen og varte kanskje 5-10 sek hver gang. Dette var ca en uke etter eggløsning, og en uke etter det testet jeg positivt.
Lykke til, håper dere tester postivt om en ukes tid :kryss:
Etter det Piglet skriver så er det jo bare å :kryss: for dere begge to:nikker:
Lykke til:klemme:
Yaiks!
Er testofil fra før, og nå blir det jaggu ikke bedre etter Piglets beskrivelse.
Som en kniv som blir tjuka opp i min indremisjons innerste og dypeste lokaler -og så en anelse vridning av den kniven.
Gubbeluren lurte på hva som var galt når jeg sto på kontoret hans idag, og heiv etter pusten samtidig som jeg plutselig sto på tå. Jeg prøvde kanskje å trekke meg vekk fra vondtene :D
Det jeg merka meg idag (har kjent dette før noen få ganger), var at det hjalp å trekke underlivet (innvendig) opp mot magen. Knipeøvelser gjør godt både for det ene og det andre visst :D Men så når jeg slappa av igjen, så gikk det ei lita stund, før kniven nok engang fant veien til lokalet! Kom og gikk sånn i kanskje 20-30 min. Mesteparten av tiden merka jeg ikkeno, men var anspent, for så å få disse stikka.
Nei å nei å nei...åssen skal jeg liksom klare å vente sååå lenge før jeg tester. Er bare 6 DPO idag (eh, igår).
Lara Croft
30-09-2004, 09:02
Jeg tror også jeg har kjent festesmerter. En intens stikning så jeg knapt klarte å puste, så litt pause og stikning igjen. Kjentes ut som kniver som stakk nederst i magen og varte kanskje 5-10 sek hver gang. Dette var ca en uke etter eggløsning, og en uke etter det testet jeg positivt.
Lykke til, håper dere tester postivt om en ukes tid :kryss:
Jepp, akkurat sånn kjentes det ut for meg også. Presis en uke etter EL. Så fortsatte det med sterke mensensmerter og korsryggsmerter helt til jeg testet :Positiv: 2 dager etter IKM.
Lykke til!!!!!:kryss:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.