Vis full versjon : normalt?
Jeg er nå to dager over ikm.Har hatt menssmerter og MASSE slim i nesten ei uke.Unskyld detaljer,men slimet er gulaktig og litt klompette.ikke noe spor av blod.men det er så mye så jeg føler meg seig og bløt i skrittet hele tiden.Tror jeg hadde el ca.10.09.Er det normalt og slime så mye?
Det er nok veldig varierende hvor mye slim den enkelte har. Noen har veldig mye, jeg har feks nesten ingenting.
Pleier du ha mye slim eller?
Det kan ikke være sopp da? Den utfloden er gjerne litt klompete. Klør eller svir det? Sopp er ganske enkelt å fjerne, det er bare å kjøpe en canesten kur på apoteket. Gjerne den med en stikkpille og en tube krem. Den virker best synes jeg.
Hvis du tror du hadde el 10.9 så er du jo "bare" 10 dpo, og det er jo ikke så mye. De fleste har ca 14 dager etter el til mens, men det varierer jo fra person til person.
Ja,nå er slimet så og si borte.tappen er så høy at jeg ikke kjenner den.Sliten og trøtt.neg graviditetstest.
Jeg er forresten ikke sikker på min ikm.De to forrige syklusene var på 23 og 37 dager.Hadde mensen sist den 14.aug.Har tatt pos. el test flere ganger mellom 2 og 10.9.
Jeg er så forvirra.Følte at mensen skulle komme i forrige uke.var veldog uggen og vondt i magen.Men nå kjenner jeg ingenting.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.