PDA

Vis full versjon : Jeg blødde litt i natt, på jobb

Lillian
20-09-2003, 17:05
Jeg er jo ikke kommet til lengre enn dag 9, og hvis jeg får mens nå, så vil jeg godt nok utredes litt igjen....
For da har syklusene mine forandret seg veldig de siste mnd.... :(
Det var kun litt friskt blod på papiret når jeg tørket meg, og så måtte jeg jo tørke mere, og da ble det kun rosa, og så ingenting....
Det var kl. 3.30 i natt, og jeg har ikke blødd siden, heldigvis, og jeg håper det er festeblødning som var....
Har liksom ikke forestilt meg at jeg kunne få det, hadde det jo ikke med Joachim...
Men må jo legge til at når mens kommer så kommer det som regel i flommer med det samme, og er gjerne mørkt og med klumer i (unnskyld detaljer)
Puppener er ømme, og de siste 4-5 dagene har tempen ligget på 36,6, irriterer meg sånn over at jeg ikke målte fra dag 1.....
Ja ja det er jo ikke annet enn å vente å se, håper inderlig jeg slipper en 3 tur, med gapestokk og 2 tenger, for det gjør så vondt!

Babe
20-09-2003, 18:00
Det var ikke el-blødning da?

Lillian
20-09-2003, 18:06
Nei det var det ikke, jeg ordla meg jo kanskje litt dumt, det var dag 9 etter inseminasjonen, hadde eggløsning samme dag som inseminasjonen, altså 9 dager siden i dag....

Babe
20-09-2003, 18:11
0kay, men da er jo festeblødning ett alternativ! Perfekt tidsrom for det!:kidoki:

:lykketil:

smilla
20-09-2003, 21:49
Hei Lillian!
Vil bare si at dagen etter jeg ble inseminert, ringte min mann til fertilitets klinikken fordi jeg hadde hatt KJEMPE vondt samme dag jeg ble inseminert. Det var eggløsninga som var så vond (lå bare å skreik på sofaen jeg...) :leiseg: , og han ringte for å høre om det var normalt. Legen sa at det var helt normalt og at jeg godt kunne få en liten blødning! Det har jeg ikke hatt, men så virker det jo som det ikke er noe galt i å blø litt. Mannen min tenkte jo selvfølgelig ikke på å spørre om hvorfor jeg kunne blø da, men tenker nok det var feste-blødning han snakka om.
Tror ikke du skal bekymre deg så mye, det er nok fest-til-livmorslimhinna-blødning du har hatt skal du se!!

Blir spennende å høre fra deg igjen! Du har FTD på torsdag, ikk`? Lykke tli!

Lillian
21-09-2003, 09:16
Hei dere

Jeg har heldigvis ikke blødd siden natt til i går, og det var jo som sagt veldig lite... Håper det er festeblødning :)
Jeg har FTD torsdag ja, du nærmer deg jo med stormskritt da, 2 dager igjen :)
Hadde vært morro om vi kunne komme over sammen over på sm, i juniklubben.... ;)

smilla
21-09-2003, 11:33
Hadde en bitte lille blødning i dag tidlig, og da jeg kikka ned i doen var det en liten koagel....ble helt deppa jeg. :( Tenkte at det var det lille fosteret som skulle festa seg i livmora, men som ikke klarte å holde seg fast...uff a meg. Nå nettopp før jeg dusja så var det en liten blodflekk i trusa også, tenkte at nå er det toget gått ihvertfall. Det var liksom ikke frisk blødning, men ikke gammel heller, mere rødt enn brunt...

Men vi krysser fingre! Håper virkelig det klaffer for deg Lillian, så dere slipper en DK-tur igjen.

Vi satser på at vi snart går over til SM alle sammen! :mervink:

Lillian
21-09-2003, 12:32
Så lenge du ikke har fått mens ennå , så er det vel håp?
Det er ikke helt uvanelig å blø litt selv om en er gravid, så jeg håper fortsatt for oss begge jeg :)
Kan jo legge til at jeg hadde en mega blødning når jeg ventet Joachim, og det var klumper og det hele....
Det gikk jo bra, det var en som jeg mistet, men var så heldig å beholde Joachim, så ikke gi opp ennå :vibba: :vibba: