Vis full versjon : Mensen, men likevel gravid??
Vet ikke helt hvor dette innlegget hører hjemme, men poster det her...
Saken er den at forrige måned opplevde jeg noe veldig snodig.
Etter å ha blødd i over to uker, gikk jeg til legen og fikk positiv utslag på graviditet. Vel, før jeg begynte å blø, hadde jeg i tillegg hatt vanlig mensen, men ingen :sex1: siden før"vanlig" mens. Det betyr altså at jeg hadde først sengekos, deretter kom mensen som vanlig, så gikk det noen dager(uten sengekos altså) og jeg begynte å blø igjen. Etter to uker fikk jeg beskjeden om at jeg var gravid.
Jeg er helt forvirra :undrer:
Nå hører det jo med til historien at jeg etterhvert mista spiren da, men likevel så har jeg altså blødd mye og lenge og likevel vært gravid.
Noen som har opplevd liknende eller hørt om andre?
Jeg har hørt at noen kan faktisk ha mensliknende blødninger gjennom hele svangerskapet, det er vel ikke så normalt, men det har skjedd.
Noen kan ha blødninger de første månedene til samme tid de skulle hatt mens.
Så det er fullt mulig.
Trist du mistet spiren din :comfort:
Jeg hadde en tilnærmet vanlig mens den første måneden da jeg var gravid en gang i tidenes morgen.
Trist at du mistet :comfort:.
:klemme:
Starlight
03-10-2004, 03:07
Kjenner ei som hadde vanlig mens under hele svangerskapet, men nå var hele situasjonen hennes rimelig spesiell siden hun ikke engang visste at hun var gravid, før hun plutselig fikk sinnsykt vondt i magen, og fødte en gutt :dåne:
Skjønner ikke at sånt går ann jeg :undrer:
Kjenner flere som har hatt mensen både en og to måneder mens de var gravide uten å vite om det. En i min familie hadde til og med mensen helt til hun var i 6.mnd, og hun visste heller ingen ting før da. Ganske rart i grunnen, men det går faktisk ann!
Jeg hadde mensen når jeg var 3 uker på vei så derfor mistenkte jeg ikke att jeg var gravid var hos legen noen iker etterpå da legen sa hvor langt jeg var på vei trodde jeg henne nesten ikke men jeg hadde ømme bryster da
Jeg hadde en tilnærmet vanlig mens den første måneden da jeg var gravid en gang i tidenes morgen.
:klemme:
Har du vært gravid ? Det visste jeg faktisk ikke ... En gang, eller? :klemme:
Shipui82
03-10-2004, 16:10
Kjenner ei som hadde vanlig mens under hele svangerskapet, men nå var hele situasjonen hennes rimelig spesiell siden hun ikke engang visste at hun var gravid, før hun plutselig fikk sinnsykt vondt i magen, og fødte en gutt :dåne:
Nei det høres jo helt rart ut da... :dåne:
Håper jeg egentlig er gravid uten å vite om det, og uten at det slår ut på graviditetstestene, og uten noe som helst symptomer.... :fnis:
Jeg leste om et slikt tilfelle for noen år siden, og det er ganske utrolig at det går ann:nikker:
Ville følt meg litt snytt jeg. Det er jo sikkert en spesiell og fin følelse å vite du er gravid, at du har noe som vokser inni deg. Det å planlegge barnerom,innkjøp av vogn,seng,klær og alt det der. Gleder meg til slike ting jeg:rørt:
JEG VIL HA EN LITEN :baby: I MAGEN MIN!!!!!
Hei, trist at du mistet spiren din :comfort: Jeg har inntrykk av at det ikke er så uvanlig med blødninger i hvert fall i begynnelsen av svangerskapet..Det var ganske mange innlegg om dette på SM, i hvert fall i den terminklubben jeg tilhørte. Jeg må forresten si meg enig med flere andre her, helt uforståelig at det går an å gå 9 mnd uten å merke at du har et voksende foster i magen :hm:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.